Навигацийг /чиглүүлэгч/ үүсгэх

Роутерийг тохируулах хичээлээр төсөлд Home, Cars хуудсуудыг үүсгэн чиглүүлэгчийг тохируулан бүртгүүлсэн хэдий ч хуудас хооронд шилжихдээ хаягийн мөрөнд шууд бичин өгч байгаа. Иймээс хуудас хоорондын шилжилтийг цэс үүсгэн түүгээр дамжуулан хийе. Та Формын шалгалтын бэлтгэл хичээлийг үзсэн бол төсөлд Bootstrap -ийг суулгасан гэдгийг мэдэж байгаа.

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 2548 Нийтийн

Сүүлийн жилүүдэд Angular, React, Vue гэх мэт Javascript сангуудын хөгжлөөр интернет програмчлалд динамик ажиллагаагтай сайт боловсруулах шинэ давалгаа үүссэн. Энэ нийтлэлээр Angular гэж юу вэ, юунд хэрэгтэй, ямар асуудлыг шийдэхэд бидэнд туслахыг тодруулъя. Angular бол Google компани боловсруулсан нээлттэй эх код бүхий JavaScript сан буюу фреймворк. Angular фреймворкийг ашиглан Single page application / нэг хуудас програм/ гэж нэрлэдэг динамик програмыг бүтээдэг. Энгийнээр хэлбэл Single page application гэдэг нь интернет дэх ердийн сайт боловч сайт ердөө нэг л хуудсаас бүрдэнэ. Энэ бол техникийн талаасаа ойлголт. Single page application хэрхэн ажилладаг, ердийн сайтуудаас ямар давуу талтайг Angular -ын албан ёсны веб сайтаас https://angular.io харж болно.

  Нээгдсэн тоо: 663 Нийтийн

Интернетэд сууриласан хөтөч дээр ажилладаг програмуудыг боловсруулахад javascript хэл чухал үүрэгтэй бөгөөд сүүлийн жилүүдэд javascript фреймворкуудын хөгжлийн үр дүнд нэг хуудаст програмчлалын аргачлал улам хүчтэй орж ирэх боллоо. Програмчлалын чиглэлээр сурч, ажиллаж байгаа залуучуудад зориулан Vuejs фреймворкийн хичээлүүдийг бэлтгэн оруулж байгаагийн ээлжит хичээлээр эцэг компонентоос хүүхэд компонентод параметрийг дамжуулахын зэрэгцээ хүүхэд компонентод үүссэн үйл явцыг эцэг компонент мэдэх асуудлыг хэрхэн шийдэхийг авч үзье. Үүний тулд Car компонентийн кодыг

<template>
  <div class="car">
    <h3>Name: {{ carName }} \ {{reverseName}}</h3>
    <p>Year: {{ carYear }}</p>
    <button @click="changeName">Нэрийг өөрчлөх</button>
  </div>
</template>

<script>
  export default {
    props: {
      carName: {
        type: String,
        default: 'Нэр байхгүй'
      },
      carYear: Number
    },
    methods: {
      changeName() {
        this.carName = 'Prius'
      }
    },
    computed: {
      reverseName() {
        return this.carName.split('').reverse().join('')
      }
    }
  }
</script>

гэж өөрчилье. Хичээлийн материалыг илүү ойлгохын тулд Vue фреймворкийн үндсэн ойлголтууд багцын хичээлүүдийг үзэхийг зөвлөе.

  Нээгдсэн тоо: 672 Төлбөртэй

RxJs санг ашиглах хичээлд бид стримийг өөрсдөө үүсгэсэн бол энэ хичээлд Javascript -ийн бэлэн обьектоос буюу үйл явцаас стримийг /урсгал/ хэрхэн үүсгэх талаар үзье. Үүний тулд index.html файлд товчийг

...
<body>
    <button>Дарах</button>
<script src="node_modules/rxjs/bundles/rxjs.umd.min.js"></script>
<script src="index.js"></script>
</body>
...

үүсгэн өгөөд товч дээр дарах үйл явцаас стрим үүсгэхийн тулд index.js файлд

var button = document.querySelector('button');
var btn$ = Rx.Observable.fromEvent(button, 'click');

кодыг оруулан өгье.

  Нээгдсэн тоо: 76 Нийтийн

Компонентийн төлвийн өөрчлөлтийг хийх setState арга ансинхрон ажиллагаатай тул төлвийн өөрчлөлтийг зөв хийж сурах хэрэгтэй. Үүнийг Фрагмент хичээлд үүсгэсэн

import React, { Component } from 'react'

export default class Counter extends Component {
  state = {
    counter: 0
  }
  addCounter = () => {
    this.setState({
      counter: this.state.counter + 1
    })
  }
  render() {
    return (
      <div>
        <h2>Тоолуур {this.state.counter}</h2>
        <button onClick={this.addCounter}>+</button>
        <button onClick={() => this.setState({ counter: this.state.counter - 1 })}>-</button>
      </div>
    )
  }
}

Counter компонентийн жишээн дээр авч үзье.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 104

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75