Jsx -ийн хязгаарлалт

Jsx нь html -тэй төстэй харагдах ч ердийн javascript бичлэг болох, хэрхэн ажилладагийг JSX хичээлээс мэдсэн тул Jsx -ээр хуудасны тэмдэглээг хийхэд ямар хязгаарлалт үйлчилдэг талаар авч үзье.

class App extends Component {
  render() {
    return (
      <div className="App">
        <h1>
          Hello world!
        </h1>
      </div>
    )
  }
}

Материалыг бүртгэлтэй хэрэглэгч үзнэ.

how_to_regБүртгүүлэх

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 2661 Төлбөртэй

JavaScript –д массивыг обьект байдлаар үүсгэж болдог. Энэ аргаар массив үүсгэхэд конструкторт зөвхөн ганцхан тоон төрлийн параметр (массивын элементийн тоо) хэрэгтэй болно. Хэрвээ нэгээс илүү болон тоон бус төрлийн нэг параметр дамжуулбал эдгээрийг массивын элемент гэж үзэх бөгөөд хооронд нь таслалаар зааглана. Мөн түүнчлэн нэг ч параметр дамжуулахгүй байж болно. Тэгвэл хоосон массив үүснэ. Энэ обьектыг стандарт аргаар үүсгэнэ.

<массивын_нэр> = new Array(<элементийн тоо>);
<массивын_нэр> = new Array(<массивын элементүүд>);

Массив үүсгэх жишээнүүд

  Нээгдсэн тоо: 116 Бүртгүүлэх

Хичээлээр react компонентийн элементүүдийн хэвжүүлэлтэд хэрэг болох нэгэн аргачлалыг авч үзье. Тухайлбал элементийг inline -аар хэвжүүлэлтийн үед ашиглах техник юм. Иймээс Car компонентийн хэвжүүлэлтийн Car.css файлаас

.Car {
  margin-bottom: 10px;
  display: block;
  padding: 10px;
  border-radius: 5px;
}

border, box-shadow хэвүүдийг хасан тэдгээрийг Car компонентод inline -аар хэвжүүлэлтээр

  const style = {
    border: '1px solid #ccc',
    boxShadow: '0 4px 5px 0 rgba(0, 0, 0, .14)'
  }
  return (
    <div className="Car" style={style}>
      <h3>Машиний нэр: {props.name}</h3>
      <p>Он: <strong>{props.year}</strong></p>
      <input
        type="text"
        onChange={props.onChangeName}
        value={props.name}
        className={inputClasses.join(' ')}
      />
      <button onClick={props.onDelete}>Устгах</button>
    </div>
  )

style хувьсагчид тодорхойлоод Car компонентийг багцалж буй div -ийн style атрибутад дамжуулах болгон өөрчилье.

  Нээгдсэн тоо: 661 Төлбөртэй

Хичээлээр Promise ухагдхууны тухай жишээгээр авч үзье. Эхлээд Promise гэж юу болох юунд ашигладагийн тухайд гэвэл. ES6 - д Promise гэдэг нь синхрон буюу зэрэг биелэгдэх кодтой ажиллах механизм юм. Үүнийг ойлгохын тулд хүлээлт үүсгэх функцийг эхлээд ES5 - аар хэрэгжүүлсэн

function oldDelay(ms, func) {
    setTimeout(function () {
        func();
    }, ms);
}

oldDelay(3000, function () {
    console.log('Old delay passed!');
});

кодыг харцгаая. oldDelay функц эхний ms параметрээр хүлээлт үүсгэх хугацааг харин хоёрдахь func параметрээр хүлээлтийн хугацаа дуусахад дуудагдах функцийг авна. Хүлээлтийг setTimeout функцээр үүсгэх бөгөөд функц эхний параметрээр эргэн дуудалтын /callback/ функц харин хоёрдахь параметрээр хүлээлтийн хугацааг авдаг. setTimeout функцийн хоёрдахь параметр буюу хүлээлтийн хугацаанд oldDelay функцэд ирэх ms параметрийг өгөөд энэ хугацаа өнгөрөхөд ажиллах эргэн дуудалтын функцээс oldDelay функцэд параметрээр ирсэн func функцийг дуудна.

  Нээгдсэн тоо: 1155 Бүртгүүлэх

ES6 -д шинээр гарч ирсэн бүтцийн задаргаа (destructuring assignment) ойлголтын талаар хичээлд авч үзье. Хичээлийн сэдвийг ойлгохын тулд  

let obj = {
    name: 'e-surgalt.com',
    age: 20
};

let name = obj.name;
let age = obj.age;

console.log('name: ' + name, 'age: ' + age);

name, age талбаруудтай обьектыг үүсгэе. obj обьектын талбаруудыг тусдаа хувьсагчуудад авахын тулд өмнө нь дээрх кодод бичигдсэн аргыг ашигладаг байсан. Терминалаас webpack -ийг ажлуулаад хуудсаа хөтөч дээр нээн консолын цонхыг харвал

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 105

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 86

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75