Дадлага. /Төсөл үүсгэх/

Өмнөх хичээлүүдэд үзсэн онолын мэдлэг дээрээ суурилан түүнийгээ батгах дадлага болгон react дээр төслийг үүсгэе. Төслөө бид үе шаттайгаар өргөжүүлэх бөгөөд эхний ээлжинд компонент хэсэгт сурсан зүйлээ бататган авах болно. Цаашид судлах зүйлүүдийг төсөлдөө нэмэх байдлаар явах юм. Өөрөөр хэлбэл энэ төсөл манай туршилтын талбар болно.

Төслийг үүсгэхдээ консолийг ашиглах тул cmd командаар терминалаа нээгээд төслөө байршуулах хавтастаа шилжээд

react програм үүсгэх npx create-react-app react-quiz командыг өгөөрэй. Би төслөө D:\Projects\React хавтаст хадгалахаар сонгосон. Та өөрийн хүссэн хавтасаа сонгоорой. Төсөл тестийн програм байх тул нэрийг react-quiz гэж өгсөн болно. Нэрийг ч та хүссэнээрээ өгч болно. Та react програм үүсгэх хичээлийг үзсэн бол ажиллагааг мэдэх байх. Команд төслийг үүсгэсний дараа төслийг код засварлагч дээр нээгээд

терминалаас npm start командыг өгөн програм ажиллаж байгааг шалган үзээрэй. Ямар нэгэн асуудал үүсвэл npm install командаар төслийн хамаарлыг шинэчлээрэй.
Төсөлд анхдагчаар генераци хийгдсэн зарим зүйлүүдийг хасан төслийг цэвэрлэе. Төслийн src хавтаст шилжээд бид ашиглахгүй App.test.js, logo.svg, App.css файлуудыг устгаад App.js файлын кодоос

function App() {
  return (
    <div className="App">
      <h1>Hello React</h1>
    </div>
  );
}
export default App;

илүүдэл зүйлсийг хасвал програм хөтөчид

Hello React текстийг л үзүүлнэ. Дадлагын төслөө үүсгэсэн тул дараагийн хичээлүүдээс төслийн хөгжүүлэлтийг хийх болно.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 81 Нийтийн

Дээд түвшингийн компонент гэж юу болох тэдгээрийг хэрхэн үүсгэн ашиглахыг авч үзье. Үүний тулд төслийн Car компонентийн кодийг дараах байдлаар

import React from "react";
import styles from "./Car.module.css";

class Car extends React.Component {
  render() {
    const inputClasses = [styles.input];

    if (this.props.name !== "") {
      inputClasses.push(styles.green);
    } else {
      inputClasses.push(styles.red);
    }

    if (this.props.name.length > 5) {
      inputClasses.push(styles.bold);
    }

    return (
      <div className={styles.Car}>
        <h3>Машиний нэр: {this.props.name}</h3>
        <p>
          Он: <strong>{this.props.year}</strong>
        </p>
        <input
          type="text"
          onChange={this.props.onChangeName}
          value={this.props.name}
          className={inputClasses.join(" ")}
        />
        <button className={styles.btn} onClick={this.props.onDelete}>
          Устгах
        </button>
      </div>
    );
  }
}

export default Car;

өөрчилье.

  Нээгдсэн тоо: 3317 Төлбөртэй

DOM (Document Object Model) буюу хуудасны обьектын модел гэдгийг хуудсыг тегүүдийн мод хэлбэрээр зохион байгуулах гэж ойлгоход болно. DOM модельд хуудастай хэрхэн ажиллахыг ойлгох явдал бол Javascript программчлалын үндсэн суурь байдаг. Javascript хэлний ихэнх үйлдлүүд HTML хуудастай голлон ажилладаг. Иймд Javascript -ын программ веб хуудастай ажиллана гэдгийг DOM той ажиллах гэж л ойлгоорой. Хуудастай ажиллах ямарч үйлдэл DOM -ын тохирох аргыг л дуудах юм.
DOM-моделоор хуудсыг үелэл гэж ойлгоно. HTML тэг болгон тусдаа зангилаа буюу мөчир элементийг үүсгэдэг. Үүнийг жишээн дээр авч үзвэл ойлгомжтой.

Энгийн DOM

Эхлээд доорх хуудасны DOM -ыг авч үзье.

<html>
    <head>
        <title>Гарчиг</title>
    </head>
    <body>
        Хуудасны бие
    </body>
</html>

Хамгийн гадна талын тег бол <html> тул түүнээс мод ургаж эхэлнэ. <html> -ийн дотор <head>, <body> гэсэн хоёр зангилаа байгаа тул эдгээр нь дараагийн зангилаа буюу <html> -ийн мөчир болно.

  Нээгдсэн тоо: 956 Бүртгүүлэх

Програмчлалыг реактив /reactive/ аргачлалаар боловсруулахад зориулагдсан Javascript дээр бичигдсэн Rxjs санг өөрийн програмдаа ашиглахын тулд түүнийг компьютертоо хэрхэн суулгахыг RxJs санг суулгах хичээлд хийсэн. Сан хэрхэн ажилладагийг харахын тулд index.js файлд сангийн хамгийн энгийн боломжийг үзүүлэх

var stream$ = Rx.Observable.create(function (observer) {
    observer.next('нэг');
});

кодыг оруулан өгье. Дээрх код stream буюу урсгал үүсгэж байгаа. RxJs санд стрим нь ердийн хувьсагч. JavaScript -д стрим мэтийн синхрон төрлийн хувьсагчийн нэрийн ард $ тэмдэг тавьдаг дүрэмтэй. Кодод стрим төрлийн stream$ хувьсагчид RxJs сангийн Observable классын create аргаар стрим үүсгэн олгосон байгаа.

  Нээгдсэн тоо: 2661 Төлбөртэй

JavaScript –д массивыг обьект байдлаар үүсгэж болдог. Энэ аргаар массив үүсгэхэд конструкторт зөвхөн ганцхан тоон төрлийн параметр (массивын элементийн тоо) хэрэгтэй болно. Хэрвээ нэгээс илүү болон тоон бус төрлийн нэг параметр дамжуулбал эдгээрийг массивын элемент гэж үзэх бөгөөд хооронд нь таслалаар зааглана. Мөн түүнчлэн нэг ч параметр дамжуулахгүй байж болно. Тэгвэл хоосон массив үүснэ. Энэ обьектыг стандарт аргаар үүсгэнэ.

<массивын_нэр> = new Array(<элементийн тоо>);
<массивын_нэр> = new Array(<массивын элементүүд>);

Массив үүсгэх жишээнүүд

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 104

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75