Task классыг ашиглан алдааны боловсруулалт хийх

Өмнөх хичээлүүдэд бид

  • Олон урсгал гэж юу болох, түүнийг үүсгэн ажиллах
  • Invoke аргын ажиллагааны зарчим, делегатыг дамжуулах механизм
  • Invoke аргын дээд түвшингийн багцлалт болох SynchronizationContext класс
  • Олон урсгалыг хэрэгжүүлэхэд машины нөөцийг урсгалын багцлалтаар хэрхэн хэмнэх
  • Олон урсгалыг хэрэгжүүлэх дээд түвшиний BackgroundWorker, Task классууд
  • Олон урсгалыг бараг синхрон код байдлаар хэрэгжүүлэх async/await түлхүүр үгүүд

гэх мэтийн олон чухал ухагдхуунуудыг үзсэн. Энэ удаагийн хичээлээр Task классыг ашиглан алдааны боловсруулалт, үйлдлийн цуцлалтыг хэрхэн хийхийг авч үзье.

Материалыг бүртгэлтэй хэрэглэгч үзнэ.

how_to_regБүртгүүлэх

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1499 Төлбөртэй

Өнөөдөр C# хэлний нилээд хүчирхэг, нарийн Reflection технологийн талаар үргэлжлүүлэн авч үзье. Хичээл Reflection I -ийн үргэлжлэл тул та эхлээд өмнөх хичээлийг судлаарай.

Мета өгөгдлийг ашиглан өгөгдлийг удирдах.

Мета өгөгдлийг ашиглан төрлийн бодит өгөгдлийг хэрхэн өөрчлөхийг авч үзье. Үүний тулд Program классын Main аргад доорх кодыг оруулан өгье.

  Нээгдсэн тоо: 74 Нийтийн

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын хүрээнд шинээр гарч ирэх илүү нарийн асуудлыг шийдвэрлэх боломжтой илүү уян хатан байдлаар зохиогдсон байх хэрэгтэй. Хэрвээ та програмын төслийн ахлагч, зохион бүтээгчээр ажиллаж байсан бол програмын ажиллагааг цаашдаа дэмжих, үйлчилгээ үзүүлэх, өргөжүүлэн хөгжүүлэхэд цаг хугацаа хожихын тулд кодыг нэг удаа хэрхэн яаж бичихийг тодорхойлох хамгийн төвөгтэй асуудал гэдгийг мэдэрсэн байх.

  Нээгдсэн тоо: 2042 Төлбөртэй

Манай энэ удаагийн сэдэв сонирхолтой болоод нилээд хүнд лямбда илэрхийлэл байх болно. Лямбда илэрхийлэлтэй танилцахын өмнө делегат гэж юу болох талаар делегат ба үйл явдал хичээлээс үзэхийг зөвлөе. Делегатын талаар ойлголтгүйгээр та лямбда илэрхийлэл гэж юу болохыг ойлгоход их хүндрэлтэй. Делегат ба үйл явдал хэрхэн ажилладагийг доорх кодоос харцгаая.

  Нээгдсэн тоо: 1320 Бүртгүүлэх

Өмнөх хичээлээс бид C# хэлний өгөгдлийн бүх төрлүүд утгаар (өөрөөр хэлбэл бүтцээр "struct") болон холбоосоор (өөрөөр хэлбэл классаар "class") өгөгдөх төрлүүдэд хуваагдахын дээр бас энгийн ба энгийн бус гэсэн ангилалтайг мэдэж авсан.
Энэ хичээлээр бид төрлүүд ямар үндсэн хэсгээс бүрддэг эдгээр хэсгүүд өөр хоорондоо хэрхэн харьцдаг талаар авч үзнэ. Хичээлд Өгөгдлийн төрлүүд хичээлийн жишээг ашиглах болно. C# хэлний өгөгдлийн ямарч төрөлд тэдний ямар ангилалд багтахаас үл хамааран дараах гишүүдтэй байж болно. Үүнд:

  1. Талбарууд /fields/ - Энд төрөлд удирдаж байх өгөгдлүүд хадгалагдана.
  2. Аргууд /Methods/ - Төрөл өөрийн талбарууд болон бусад өгөгдлүүд дээр хийж болох үйлдлүүд.
  3. Шинжүүд /Properties/ - Энэ бол төрлийн талбаруудтай илүү эвтэйхэн хандан ажиллах тусгай хэрэгсэл
  4. Үйл явдлууд /Events/ - Энэ нь төрөл өөртөө орсон өөрчлөлтийг бусад төрлүүдэд мэдэгдэх тусгай хэрэгсэл.
  5. Төрлийн байгуулагч /Constructor/ - Шинэ төрлийг үүсгэхэд дуудагдах тусгай арга.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 46

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74