Бодлого 39.002
Хожлыг ол.

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

Харын маш оновчгүй тоглосон гарааны дараа цагаанд илт давуу байрлал үүссэн. Цагаан мориор e5 -д орон тэндээс d3 шилжин "d" хар хүүг хаах нь тэдний төлөвлөгөөнд байгаа нь илэрхий. Гэхдээ үүнийг шууд хийх эсхүл эхлээд тодорхой бэлтгэлийг хийх ёстой юу гэсэн асуулт гарч ирнэ.

  1. 15. Бd2 гээд Мe5 гэх санаа.
  2. шууд 15. Мe5

үргэлжлэлээс сонголт хийнэ үү.

Нээгдсэн тоо : 313

Өрөгт 11 нүүдлийн дараа бэрсний тусгаарлагдсан хүүтэй байрлал үүссэн. Энд үндсэн асуудал бол хар стандарт байдлаар тоглох эсхүл цагаан ноён сэлгэж амжаагүйг ашиглахыг оролдох юм. Хэрвээ эхний төлөвлөгөөг сонговол ердийн тоглолтод хүргэх хэдэн хувилбараас сонгох хэрэгтэй. Хэрвээ хоёрдугаар төлөвлөгөөг сонговол байрлалыг хурдан задлах хэрэгтэй болно. Та

  1. 11...b6 гээд цааш Тb7 гэж хөлөлгөөг дуусгах
  2. Эхлээд 11...Мe7 гэж тусгаарлагдсан хүүний хаалтыг хангаад дараа нь b7-b6, Тb7 гэх
  3. Төвийн хүүг 11...Мd5 гэж шууд блоклох
  4. 11...e5 гэж тоглолтыг задлан хөлөлгөөний давууг ашиглах

хувилбаруудаас сонголт хийн зөв үргэлжлэлийг олохыг оролдоорой. Хувилбар бүрээр өргийг үргэлжлүүлэн судалгаа хийгээд өрөгт хэрхэн тоглосонтой харилцуулан үзээрэй.

Нээгдсэн тоо : 157

Харын оновчгүй гараа тэднийг сүрхий хүндрэлд оруулсан. Үндсэн асуудал бол e5 морины сайнгүй байрлал. Цагаан f2-f4 түлхэлтийг хийж чадвал хар морь шууд баригдана. Үүнийг ашиглах оролдлого хийх аргууд цагаанд бий.

А. Бэрсээ солилцохоор 17. Бd4 гэж хэрэлдэх.

B. Морийг f2-f4 гэж барих заналтай 17. Мd4 гэж тоглох.

C. Морийг барих санаагаар 17. Нh1 гэж тоглох.

Эдгээр боломжуудаас аль нэгийг сонгоно уу. Нүүдлүүдийг судлаад өөрийн хувиилбарыг сонгосоны дараа судалгааг үзээрэй.

Нээгдсэн тоо : 195
[Event "Дэлхийн аваргын тэмцээн. Элиста, 1996. Нимцовичийн хамгаалалт"] [White "Камский"] [Black "Карпов"] 1.d4 Nf6 2.c4 e6 3.Nc3 Bb4 4.e3 c5 5.Bd3 Nc6 6.Ne2 ({өөрөөр} 6.Nf3 {гэж} Bxc3+ 7.bxc3 d6 8.O-O e5 {дараагаар хард Хюбнерийн хувилбарт шилжих боломжийг олгох.}) 6...cxd4 7.exd4 d5 8.cxd5 Nxd5 9.O-O Bd6 ({энд} 9...O-O) ({эсхүл} 9...Nf6 {нүүдлүүд анхаарал татахаар}) 10.Ne4 Be7 11.a3 O-O 12.Bc2 Qc7 13.Qd3 Rd8 14.Ng5 g6 15.Bb3 ({байрлалд} 15.Qf3 {гэж тоглодог.}) 15...Nf6 16.Rd1 Bf8 {тэмээгээ g7 -д шилжүүлснээр d4 -д дарамт үзүүлэхийн дээр сэлгээний байрлалыг хамгаална.} 17.Bf4

Бэрсний таслагдсан хүүтэй ердийн байрлал. Цагаан таслагдсан хүүтэй боловч орон зайн давуутай, санаачлагатай бодны идэвхитэй тоглолттой. Тэд өрсөлдөгчийн багахан суларсан ноёнгийн сэлгээний байрлалд тодорхой заналыг үүсгэх бодолтой. Гэсэн хэдий ч харын оновчтой тоглолт бүх аюулыг сөрж чадна. Харын нүүдэл. Тэдний бэрс довтолгоонд өртсөн. Дараах

  1. 17... Бa5
  2. 17... Бe7
  3. 17... Бb6

ухралтуудаас сонголтыг хийнэ үү.

Жич: Өрөг мастеруудынх ч гэсэн та өөрийн судалгааг хийгээд өргийн өрнөлийг үзээрэй. Их мастеруудын тоглолтыг байнга судлах нь тоглолтын ерөнхий стратег, тактикт суралцахад их нөлөөтэй.

Нээгдсэн тоо : 75

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 150

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 123

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 312

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 167

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 196

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 139

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 138

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 264

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 189

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 1140

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 720

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1124