Өөрчлөлтийн амьдралын цикл

Төслийн Car компонентийг Stateful буюу Component классаас удамшсан класс байдлаар тодорхойлсноор react компонентийн амьдралын циклүүдэд хандах боломжийг авсан. Car компонентод дээр компонентийн төлвийн өөрчлөлтүүдийн циклүүдийг харцгаая. Үүний тулд Car компонентийн кодийг

class Car extends React.Component {

  shouldComponentUpdate(nextProps, nextState) {
    console.log('Car shouldComponentUpdate', nextProps, nextState)
    return true
  }

  componentDidUpdate() {
    console.log('Car componentDidUpdate')
  }

  render() {
    console.log('Car render')
    const inputClasses = [styles.input]

    ...

    return (
      <div className={styles.Car} style={style}>
        <h3>Машиний нэр: {this.props.name}</h3>
        <p>Он: <strong>{this.props.year}</strong></p>
        <input
          type="text"
          onChange={this.props.onChangeName}
          value={this.props.name}
          className={inputClasses.join(' ')}
        />
        <button className={styles.btn} onClick={this.props.onDelete}>Устгах</button>
      </div>
    )
  }
}

export default Car

гэж өөрчилье.

Материалыг бүртгэлтэй хэрэглэгч үзнэ.

how_to_regБүртгүүлэх

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 802 Төлбөртэй

ES6 -д өгөгдлүүдийг олонлог байдлаар хадгалан тэдгээртэй ажиллах Set , WeakSet обьектууд бий болсон. Хичээлээр энэхүү шинэчлэлүүдийн тухай үзье.

Set обьект

Set өөртөө төрөл бүрийн утгуудыг агуулан тэдгээртэй ажиллагааг хөнгөн болгох массив төрлийн тусгай бүтэц буюу обьект юм. Гэхдээ Set -д зөвхөн давтагдахгүй утгуудыг хадгалж болдог. Ингээд Set гэж юу болох түүнтэй хэрхэн ажиллахыг дараах

let set = new Set();
set.add(10);
set.add('Hello');
set.add({});

console.log(set);
console.log(set.size);

энгийн жишээгээр харцгаая.

  Нээгдсэн тоо: 661 Төлбөртэй

Хичээлээр Promise ухагдхууны тухай жишээгээр авч үзье. Эхлээд Promise гэж юу болох юунд ашигладагийн тухайд гэвэл. ES6 - д Promise гэдэг нь синхрон буюу зэрэг биелэгдэх кодтой ажиллах механизм юм. Үүнийг ойлгохын тулд хүлээлт үүсгэх функцийг эхлээд ES5 - аар хэрэгжүүлсэн

function oldDelay(ms, func) {
    setTimeout(function () {
        func();
    }, ms);
}

oldDelay(3000, function () {
    console.log('Old delay passed!');
});

кодыг харцгаая. oldDelay функц эхний ms параметрээр хүлээлт үүсгэх хугацааг харин хоёрдахь func параметрээр хүлээлтийн хугацаа дуусахад дуудагдах функцийг авна. Хүлээлтийг setTimeout функцээр үүсгэх бөгөөд функц эхний параметрээр эргэн дуудалтын /callback/ функц харин хоёрдахь параметрээр хүлээлтийн хугацааг авдаг. setTimeout функцийн хоёрдахь параметр буюу хүлээлтийн хугацаанд oldDelay функцэд ирэх ms параметрийг өгөөд энэ хугацаа өнгөрөхөд ажиллах эргэн дуудалтын функцээс oldDelay функцэд параметрээр ирсэн func функцийг дуудна.

  Нээгдсэн тоо: 46 Төлбөртэй

Хичээлээр vue-resource сангийн интерсептор гэдэг сонирхолтой боломжийн тухай үзье. vue-resource сангийн github дээрх хаягаар хандан сан серверт илгээсэн хүсэлт, хариултад интерсепторийг хэрхэн дэмждэг талаар дэлгэрүүлэн үзэж болно.

Интерсепторийг идэвхижүүлбэл өөрөөр хэлбэл интерсептор функцуудыг нэмвэл серверт илгээгдэж буй хүсэлт, серверээс ирсэн хариу бүрийг барих боломж нээгдэнэ.

  Нээгдсэн тоо: 1097 Төлбөртэй

Хөтөч дээр ажилладаг интернетэд сууриласан програмын боловсруулалт хийхэд javascript хэлийг ашиглах шаардлага зүй ёсоор гарч ирдэг. Иймээс хөтөчүүд ойлгон ажилладаг энэхүү хэлийг програм зохиогчид заавал мэдэж байх хэрэгтэй. Энэ удаад ES6 -д мөрүүдтэй ажиллаха ажиллагаанд орсон өөрчлөлтүүд тэдгээртэй ажиллах ажиллагаа хир хөнгөн болсонг үзье. Эхлээд мөрүүдийг хооронд нь холбох тохиолдолыг авч үзье. Бидэнд

let name = 'e-surgalt.com';
let str = 'Манай сайтад зочилсонд танд баярлалаа!';

хоёр мөр байлаа гэе. str хувьсагчид name хувьсагчийг оруулан шинэ мөрийг гаргахын тулд өмнө нь холболтын операторыг

let name = 'e-surgalt.com';
let str = 'Манай ' + name + ' сайтад зочилсонд танд баярлалаа!';
console.log(str);

гэж ашигладаг байсан.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 47

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74