useState

React аппликашний төлөвтэй ажиллахад зориулагдсан UseState хукийн ажиллагааг

import React from 'react'

function App() {
  return (
      <div className="container">
        <h1>Тоолуур</h1>
        <button className="btn btn-success mx-3">Нэмэх</button>
        <button className="btn btn-danger">Хасах</button>
      </div>
  );
}

export default App;

кодоор судлая. Туршилтын төслийг React хук хичээлд үүсгэсэнг сануулъя. Дээрх код бол харагдах байдлыг л тодорхойлж байгаа. Харин тоолууртай ажиллахын тулд төлвийг UseState хукийг ашиглан оруулан ирье.

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 820 Бүртгүүлэх

Сүүлийн жилүүдэд React, Angular, Vue зэрэг javascript фреймворкууд веб програмчлалд хүчтэй түрэн орж ирсэн. Javascript хэлийг бүх хөтөчүүд дэмжин ажилладаг тул хэрэглэгч талын хуудас дангаараа бие даан ажиллах нэг хуудаст аппликашн буюу SPA болсноор сервер болон сүлжээний ачааллыг бууруулах, хэрэглэгчийн ажиллах орчинг маш эвтэйхэн болгох боломжийг бүрдүүлэн өгдөг. Энэ удаад жагсаалтыг шүүх шүүлтүүрийг хэрхэн хэрэгжүүлэхийг

<template>
  <div>
      <h2>{{ title }}</h2>
      <input type="text" v-model="searchName">
      <ul>
        <li v-for="(name, index) of names" :key="index">{{ name }}</li>
      </ul>
  </div>
</template>

<script>
export default {
  data () {
    return {
      title: 'Hello I am Vue!',
      searchName: '',
      names: ['Баатар', 'Болд', 'Цэцгээ', 'Алимаа']
    }
  }
}
</script>

кодоор авч үзье.

Сайтад тавигдаж буй Vue фреймворкийн хичээлүүд -ийг бүгдийг нь үзвэл фреймворкийн талаар илүү гүнзгий ойлголтыг авна гэдгийг зөвлөе.

  Нээгдсэн тоо: 505 Төлбөртэй

Javascript хэл анхнаасаа обьект хандлагат технологиор зохиогдсон тул эхлэн суралцаж байгаа хүмүүс жаахан хүнд мэт санагдаж болох талтай. Ер нь ОХП хэлүүдийг сурахад обьект хандлагат технологийн суурийг их зөв ойлгосон байх хэрэгтэйг зөвлөе. Иймээс сайтын Програмчлал хэсгийн ОХП ухагдхууныг хөндсөн хичээлүүдийг үзэхийг зөвлөе. Хичээлийн материалыг бүрэн ойлгохын тулд Rxjs сан хичээлийн багцыг эхнээс нь бүгдийг судалбал илүү үр дүнтэй.

Энэ хичээлээр RxJs санг ашиглан өөр стримүүдийг нэг стримд нэгтгэх боломжийн талаар авч үзэх болно.

merge арга

Энгийн жишээнээс эхлэе. index.js файлд

const s1$ = Rx.Observable.of('Hello');
const s2$ = Rx.Observable.of('World');

RxJs сангийн Observable классын of аргаар мөрүүдээс s1, s2 хувьсагчид стримүүдийг үүсгээд эдгээрийг нэг стримд merge аргаар

const s1$ = Rx.Observable.of('Hello');
const s2$ = Rx.Observable.of('World');

s1$.merge(s2$).subscribe(createSubscribe('merge'));

гэж нэгтгэнэ.

  Нээгдсэн тоо: 872 Төлбөртэй

ECMA6 гийн тэмдэгтүүд гэж юу болох тэдгээртэй хэрхэн ажиллахыг харцгаая. Тэмдэгт гэдэг нь javascript -ийн өгөгдлийн шинэ төрөл ба түүнийг Symbol классаар үүсгэдэг. Жишээ нь

let s = Symbol('e-surgalt.com');
console.log(typeof s);

symbol төрлийн обьектыг үүсгэхдээ Symbol классын байгуулагчид утга дамжуулах эсхүл дамжуулахгүй байсан ч болно.

  Нээгдсэн тоо: 528 Төлбөртэй

Javascript дээр бичигдсэн RxJs сан нь програмчлалыг рейктив /reactive/ аргачлалаар боловсруулахад зориулагдсан. RxJs санг ашиглан массив, мөрүүд, тоонууд, промис /promise/, үйл явцууд /event/ гэх мэтийн өгөгдлийн төрлүүдээс гадна дурын синхрон зүйлүүдтэй амархан харьцан ажиллах боломжтой. Стримүүдийг нэгтгэх I хичээлд RxJs санг ашиглан өөр стримүүдийг нэг стримд нэгтгэх аргуудтай танилцаж ба энэ хичээлээр аргуудыг үргэлжлүүлэн авч үзнэ.

concatMap арга

Арга mergeMap аргатай тун адилхан. Аргыг ажиллагааг

Rx.Observable.range(1, 5)
    .concatMap((x, i) => {
        return Rx.Observable.interval(100)
            .take(x)
            .map(c => i)
    })
    .subscribe(createSubscribe('concatMap'));

кодоос харцгаая.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 104

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 86

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75