Үйлдэл ба операторууд

Илэрхийлэл ба үйлдлүүд

JavaScript-д дараалсан үйлдлүүдийг гүйцэтгэн үр дүнг гаргах ажиллагааг илэрхийлэлээр удирдана. Илэрхийлэл бүр нь цэг таслалаар (;) төгсөнө. Хамгийн энгийн илэрхийллийн жишээ бол хувьсагчид утга олгох z = x + y; байж болно. Энэ жишээ нь x дээр y -г нэмсэн утгыг хувьсагч z –д олгоно. = оператор нь өөрийн баруун талд орших хэсгүүдэд хийгдсэн үйлдлүүдийн үр дүнг өөрийн зүүн талд байгаа хувьсагчид олгодог. Илэрхийлэлд байгаа хоосон зай, тав , мөр таслах тэмдэгтүүд хөрвүүлэх үед автоматаар хасагдана. Хааяа програмын кодыг уншихад эвтэйхэн болгох үүднээс логик холбоо бүхий илэрхийллүүдийг блок гэж нэрлэдэг багцанд оруулж өгдөг. Блок нь нээсэн их хаалтын ({) тэмдэг ба хаасан их хаалтын (}) тэмдэгүүдийн дунд байрлана. Блок доторх илэрхийлэл бүр нь (;) тэмдгээр төгсөх боловч хаасан их хаалтын (}) ард уг тэмдэгийг тавигддаггүй. Жишээ нь

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 970 Төлбөртэй

Хөтөч дээр ажилладаг програмын чухал хэсэг бол хуудасны хэвжүүлэлт байдаг гэдгийг бүгд мэднэ. Хуудасны харагдах хэлбэр, өнгөний зөв сонголт нь таны програмыг бусдаас ялгаруулан харагдуулах нэг гол хүчин зүйл гэдгийг санаарай.

Vue -гийн компонентод хэвүүдийг /css style/ яаж ашиглах талаар үзье. Тухайлбал компонентийн style хэсгийг хэрхэн ашиглах тухай юм. Үүний тулд төслийн компонентуудийн кодыг доорх байдлаар хураангуйлая.
App.vue файл.

<template>
  <div>
    <app-counter></app-counter>
    <app-car></app-car>  
  </div>
</template>

<script>
import Car from './components/Car.vue'
import Counter from './components/Counter.vue'

export default {
  components: {
    appCar: Car,
    appCounter: Counter
  }
}
</script>

Жич: Сүүлийн жилүүдэд javascript фреймворкууд эрчимтэй хөгжин програмчлалын хэлүүдийн рейтенгд нилээд дээгүүр байранд орж ирэх болсон. Иймээс дэлхийн чиг хандлагаас хоцрохгүйн тулд хэлийг судлан суралцахад манай сайт таныг дэмжин ажиллана. Хичээлүүдийг бүгдийг Vue фреймворкийн үндсэн ойлголтууд багцаас үзээрэй.

  Нээгдсэн тоо: 2531 Нийтийн

Тоог обьект хэлбэртэй болгоход ашиглагдана. Обьектын конструктор тоон обьектын анхны утга болох ердөө ганцхан параметр шаардана. Шаардлагатай бол Javascript обьектыг өөрөө үүсгэдэг тул Number обьектыг шууд утгаар үүсгээд байх нь ховор. Обьектын гол зориулалт бол шинжүүдийг нэг обьект болгох түүнчлэн Number(value) гэж дуудан утгыг тоо болгох юм.

  Нээгдсэн тоо: 1024 Нийтийн

Хичээлээр компонент хоорондын харилцан ажиллагааны бас нэгэн аргыг авч үзье. Доод шатны /хүүхэд/ компонентоос параметр дамжуулах хичээлд бид хүүхэд компонентод үйл явц үүсгээд түүнийг эцэг компонентод сонсохыг сурсан. Өөрөөр хэлбэл эцэг компонентод тодорхойлогдсон талбарын утгыг хүүхэд компонентоос өөрчилсөн. Үүнийг хийх бас нэгэн арга бий. Жишээ нь App компонентод

<script>
import Car from './components/Car.vue'

export default {
  data () {
    return {
      carName: 'Toyota',
      carYear: 2018
    }
  },
  methods: {
    changeCarName() {
      this.carName = 'Benz'
    }
  },
  components: {
    appCar: Car
  }
}
</script>

  Нээгдсэн тоо: 1097 Төлбөртэй

Хөтөч дээр ажилладаг интернетэд сууриласан програмын боловсруулалт хийхэд javascript хэлийг ашиглах шаардлага зүй ёсоор гарч ирдэг. Иймээс хөтөчүүд ойлгон ажилладаг энэхүү хэлийг програм зохиогчид заавал мэдэж байх хэрэгтэй. Энэ удаад ES6 -д мөрүүдтэй ажиллаха ажиллагаанд орсон өөрчлөлтүүд тэдгээртэй ажиллах ажиллагаа хир хөнгөн болсонг үзье. Эхлээд мөрүүдийг хооронд нь холбох тохиолдолыг авч үзье. Бидэнд

let name = 'e-surgalt.com';
let str = 'Манай сайтад зочилсонд танд баярлалаа!';

хоёр мөр байлаа гэе. str хувьсагчид name хувьсагчийг оруулан шинэ мөрийг гаргахын тулд өмнө нь холболтын операторыг

let name = 'e-surgalt.com';
let str = 'Манай ' + name + ' сайтад зочилсонд танд баярлалаа!';
console.log(str);

гэж ашигладаг байсан.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74