Сонгон таслах хэрэгслүүд

Сонголтын хэрэгслүүдэд Crop Tool (Кадрлах), Slice Tool (Хэсэглэх), Slice Select Tool (Хэсгийг сонгох) багажуудыг хамааруулж бас болно. CS5-д эдгээр хэрэгслүүдийг нэг бүлэг болгосон ба харин CS6 -д тэдгээр дээр Perspective Crop Tool (Алслан кадрлах) гэсэн шинэ хэрэгсэл нэмэгдсэн.

- Crop Tool (Кадрлах) зургийн хэсгийг тэгш өнцөгт хэлбэрээр таслан авдаг. Таслах хүрээ үүсгэхийн тулд аль нэг булангийн цэгээс чирэлт хийнэ. Кадрт эсвэл сонголтод ороогүй зургийн хэсэг бүрхэг өнгөтэй болно. Сонголтын хэмжээг хүрээний босоо болон хэвтээ хилүүдийг үүсгэж байгаа шугамууд дээр байрлах тэмдэглэгчийг ашиглан өөрчилж болно. Хүрээний булангийн тэмдэглэгчээр сонголтын хэсгийг эргүүлнэ. Өмнөх хувилбаруудад хүрээ нь эргэдэг байсан бол CS6 -д хүрээ байрандаа харин анхдагч зураг нь эргэдэг болсон. Энэхүү шинэчлэл энэ бүлгийн бүх хэрэгсэлд үйлчилдэг. Enter дарахад зургийг хүрээний хэмжээгээр тасална.

- Slice Tool (С) (Хэсэглэх) зургийг тохируулах боломжтой хэсгүүдэд хуваана. Хэрэгслээр сонголт хийсний дараа зургийг тухайн хэсэгтэй харьцангуй байдлаар дугаарлагдсан тэгш өгцөгт хэсгүүдэд автоматаар хуваана. Хэсэг бүрд нэр өгөх, холбоос хийх, хөдөлгөөн оруулах зэргээр ашиглаж болно. Хэрэгслийг ашиглаж байхдаа Ctrl товчийг дарвал Slice Select хэрэгсэл болон хувирдаг. Таслагдсан хэсэг дотор шинээр хэсгийг сонговол тухайн хэсгийг шинээр сонгогдсон хэсэгтэй харьцангуйгаар дахин хуваан өгнө. Өөрөөр хэлбэл тухайн хэсгийн бас нэгэн зураг гэж үзээд Slice Tool хэрэгслийг түүнд ашигласантай адил гэсэн үг. Энэ хэрэгслийг вебэд ашиглах зургуудыг хэсэглэн хуваахад их ашигладаг. Хэрэгслээр зургаа хуваагаад хадгалахад хэсэг бүрийг тус тусд нь файл болгон хадгална.

- Slice Select Tool (Хэсгийг сонгох) сонгосон хэсэгт алдаа засах, хэмжээ байрлалыг өөрчлөх эсвэл устгах ажиллагааг хийнэ. Сонгосон хэсэгт хоёр даралт хийхэд хэсгийн үндсэн параметрүүдийг өөрчлөх болон хэрэгцээт функцуудыг өгөх боломжтой Slice Options диалогийн цонх нээгдэнэ.

Perspective Crop Tool (C) (Алслан кадрлах) зургийг өгөгдсөн чиглэлд алслагдсан эффекттэй үүсгэн кадрлана. Эхлээд хэсгийн хүрээг сонгоод хүрээний буланг шилжүүлэх замаар шилжилтийн чиглэл, өнцгийг өгнө. Алслан кадрлах хэрэгслээр сонголт хийхэд зураг анхны хүрээг дүүргэн өөрчлөлтөнд ордог.

Шилжүүлэх хэрэгсэл

- Move Tool (V) (зөөх) Хэдийгээр энэ хэрэгсэл нь сонголтын хэрэгсэл биш гэсэн үүсгэсэн сонголтын хэсгийг зөөх, түүнийг өөрчлөхтэй шууд холбоотой. Хэрэслийг сонгоод сонгосон хэсгийн дотор хулганы заагчийг авчраад чирэлт хийн хэсгийг хэрэгтэй байрлалд зөөнө. Alt товчийг дарж байгаад сонгосон хэсгийг зөөвөл тухайн хэсэг хуулагдана.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1647 Төлбөртэй

Үйлдэл (action) гэдэг нь нэг ижил командуудыг ашиглан зургуудыг боловсруулах ажиллагааг автоматжуулан ингэснээр ажиллагааг хурдан болгох хэрэгсэл юм.
Жишээ нь Та 200 зургийг сайтад байршуулах хэрэгтэй болсон гэе. Зургийн хэмжээг өөрчлөөд сайтад зориулан хадгалахад л хурдан хандах товчнуудыг ашиглан хийхэд л 40-50 минутыг зарцуулах болно. Үүний оронд 1-2 минутын дотор энгийн action бичээд дээрх бүх гар ажлыг машинд даатгаад өөрөө илүү үр дүнтэй зүйлийг хийж байх нь дээр шүү дээ.
Сайтад зургийг бэлтгэх макрог үүсгэх талаар авч үзье.

  Нээгдсэн тоо: 2889 Бүртгүүлэх

Сонгох хэрэгслүүдийг хэрхэн ашиглах жишээ. Энэ хичээлээр бид Photoshop-д өргөн ашиглагддаг тэгш өнцөгт хэсгийг сонгох (Rectangular Marquee) хэрэгслийн хэрхэн ашиглах талаар авч үзнэ. Хэрэгсэл нь тэгш өнцөгт болон квадрат хэлбэртэй хэсгийг сонгох ба зурахад зориулагсан гэдэг нь нэрнээсээ ойлгомжтой.

Тэгш өнцөгт сонголтыг хийх

Доорх зургийг харна уу

  Нээгдсэн тоо: 2752 Бүртгүүлэх

Сайтын дээд хэсэг

Өмнөх хичээлээр бид сайтын дизайн хийх файлаа бэлтгэн чиглүүлэгчдийг үүсгэсэн байгаа. Энэ хичээлээр бид сайтын дээд хэсэг буюу төлөвийн мөрийг /Status bar/ хийн дээрээс доош явах болно. Сайтын төлөвийн мөрөнд Мэндчилгээний текст Нэвтрэх, Сайтын карт, Лиценз цэснүүд болон Хайлтын форм байрлаж байгаа.

  Нээгдсэн тоо: 2036 Бүртгүүлэх

Дүүргэх хэрэгслүүдийн хэсэгт Gradient Tool, Paint Bucket Tool гэсэн хоёр хэрэгсэл байдаг. Эдгээр хэрэгслүүд дараах гурван янзаар дүүргэлтийг хийхэд зориулагдсан.

  1. жигд - хэсгийг нэг өнгөөр дүүргэн будах
  2. хэвээр - хэсгийг тусгай бэлтгэсэн хээ, хэвээс сонгон дүүргэх
  3. градиент - өгөгдсөн дүрмийн дагуу өнгүүд нэгэндээ ууссан байдлаар будах

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 39

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 88

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 79

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 62

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 58

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 73

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 71