Хүрээтэй ажиллах хэрэгслүүд

Эдгээр хэрэгслүүд хүрээ үүсгэх, засварлах, зөөх ажиллагаанд зориулагдсан. Хүрээг үүсгэсний дараа түүнийг будах, өнгө эсвэл хэвээр дүүргэх, шилжүүлэх гэх мэтээр вектор обьектуудтай хийгдэг бүх ажиллагааг хийж болно.

Хүрээ үүсгэх хэрэгслүүд

Энэ хэсэг хүрээтэй ажиллах таван хэрэгслийг агуулна. 

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 4451 Нийтийн

Энэ хичээлээр нүдний өнгийг хэрхэн өөрчлөхийг сурах болно. Нүдний өнгийг өөрчлөөд байх шаардлага бага хэдий ч хичээл нь фотошопын хэрэгслүүдийг яаж ашиглах дадлага болох юм. Гэхдээ зургийн өнгийг өөрчлөх хэрэгцээ ихээр гардаг тул энэхүү аргыг мэдэж байхад илүүдэхгүй.

  Нээгдсэн тоо: 2243 Бүртгүүлэх

Сайтын толгой

Сайтын толгой бол сайтын өнгө үзэмж, хэрэглэгчдийг татах чухал хэсэг байдаг. Ихэнх сайтын дизайнд толгойн хэсэгт зураг ашиглааад сайтын нэр, уриа зэргийг текстээр хийж өгсөн байдаг. Бид сайтын толгойн хэсэгт зохиогчийн бэлтгэсэн бэлэн зургийг ашиглах болно. Таны татан авсан архивт байгаа header.png нэртэй файлыг толгойн хэсэгт ашиглах болно.

  Нээгдсэн тоо: 2000 Төлбөртэй

Төв блок.

Сайтын цэс, үе хийхээсээ өмнө бид эхлээд төвийн блокийг хийж эхлэе. Дизайныг арай чөлөөтэй байлгах үүднээс цэсний үе болон толгой хэсгийн хооронд 50 px зайг үлдээе. Цэсийг агуулах үеийн өндөр 35 px байх тул төвийн блок сайтын дээд хязгаараас 385 px зайнаас эхлэнэ. Иймд 350 ба 385 px дээр хоёр хэвтээ чиглүүлэгчийг нэмэн байрлуулъя. Төвийн блок 365 px өндөртэй байх учраас бид 650 px түвшинд бас нэгэн чиглүүлэгчийг байршуулна. Чиглүүлэгчдийг үүсгэе. Үүний тулд Move Tool (V) хэрэгслийг аваад ажлын хэсгийг дээр байрлах чиглүүлэгчийн шугамаас чирэлт хийн зохих түвшинд шугамыг байрлуулж өгнө.

  Нээгдсэн тоо: 3919 Төлбөртэй

Зурагтай ажиллах үед ямар нэгэн элементийг зургаас хасах, нэмэх шаардлага ихээр гардаг. Жижигхэн хэмжээний батга хамгийн сайн зургийг ч эвгүй харагдуулах нь элбэг. Зургийн ийм төрлийн дутагдалтай талыг засварлахад Photoshop -ийн хэдэн хэрэгсэлүүдийг ашиглаж болдог. Энэ хичээлээр бид зургаас батгыг хэрхэн арилгах талаар авч үзнэ.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 150

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 123

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 312

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 167

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 196

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 139

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 138

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 264

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 189

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 1140

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 720

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1124