Фотошоп дээр сайтын макет хийх. Хичээл 2

Сайтын дээд хэсэг

Өмнөх хичээлээр бид сайтын дизайн хийх файлаа бэлтгэн чиглүүлэгчдийг үүсгэсэн байгаа. Энэ хичээлээр бид сайтын дээд хэсэг буюу төлөвийн мөрийг /Status bar/ хийн дээрээс доош явах болно. Сайтын төлөвийн мөрөнд Мэндчилгээний текст Нэвтрэх, Сайтын карт, Лиценз цэснүүд болон Хайлтын форм байрлаж байгаа.

Материалыг бүртгэлтэй хэрэглэгч үзнэ.

how_to_regБүртгүүлэх

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1911 Төлбөртэй

Энэ хичээлээр бид текст дээр гэрлийн тусгал тусч байгаа дүрсийг хийх болно. Хичээл нилээд агуулга томтойн дээр фотошопын олон хэрэгслүүдийг ашиглах болохоор практик талаасаа сайн дадлага болох ёстой. Хичээлийн алхам бүрийг зөв гүйцэтгэвэл доорх зураг дээрх үр дүнд хүрэх ёстой. Нэг оролдоод үр дүнг гаргаж чадахгүй байж болно. Санаа зоволтгүй дахин оролдоод үзээрэй. Яг ижил үр дүнд хүрэх ч албагүй. Гол нь ашиглагдаж байгаа техникүүдийг ойлгон сурах бол хичээлийн зорилго юм.

  Нээгдсэн тоо: 4332 Төлбөртэй

Adobe Photoshop -ийн хэрэгслүүдийн дараагийн хэсэг бол геометрийн дүрсүүдийг үүсгэх хэрэгслүүд юм. Энд ажиллагааны хувьд их төстэй төрөл бүрийн дүрс үүсгэх зургаан хэрэгсэл байдаг.

  Нээгдсэн тоо: 1897 Нийтийн

Энэ хичээлээр программын хэрэгслүүдийн хоёрдахь том бүлэг болох зургийг будах, хэсгийг дүүргэх, зураг сэргээхэд зориулагдсан хэрэгслүүдэд багтах History Brush Tool, Eraser хэрэгслүүдийн талаар авч үзнэ. Stamp хэсэгтэй зэрэгцэн түүхийн багсын хэрэгслүүд байрлана. Хэсэгт History Brush Tool (Y), Art History Brush Tool (Y) гэсэн хоёр хэрэгсэл багтана.

  Нээгдсэн тоо: 2036 Бүртгүүлэх

Дүүргэх хэрэгслүүдийн хэсэгт Gradient Tool, Paint Bucket Tool гэсэн хоёр хэрэгсэл байдаг. Эдгээр хэрэгслүүд дараах гурван янзаар дүүргэлтийг хийхэд зориулагдсан.

  1. жигд - хэсгийг нэг өнгөөр дүүргэн будах
  2. хэвээр - хэсгийг тусгай бэлтгэсэн хээ, хэвээс сонгон дүүргэх
  3. градиент - өгөгдсөн дүрмийн дагуу өнгүүд нэгэндээ ууссан байдлаар будах

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 39

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 89

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 79

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 62

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 58

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 73

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 71