History Brush Tool, Eraser хэрэгслүүд

Энэ хичээлээр программын хэрэгслүүдийн хоёрдахь том бүлэг болох зургийг будах, хэсгийг дүүргэх, зураг сэргээхэд зориулагдсан хэрэгслүүдэд багтах History Brush Tool, Eraser хэрэгслүүдийн талаар авч үзнэ. Stamp хэсэгтэй зэрэгцэн түүхийн багсын хэрэгслүүд байрлана. Хэсэгт History Brush Tool (Y), Art History Brush Tool (Y) гэсэн хоёр хэрэгсэл багтана.

- History Brush Tool (Y) хэрэгсэл нь зургийн хэсгийг сүүлийн хадгалагдсан байдалд эргүүлэн оруулдаг. Хааяа энэ хэрэгслийг үйл явдлын багс гэж нэрлэдэг. Ямар нэгэн эффектийг жишээ нь филтерийг бүх зургийн хэмжээнд хэрэглэх шаардлагагүй үед хэрэгсэл яг тохирдог. Тохиргооны самбарт Opacity параметрийг тохируулан өгнө. Параметрийн бага утга нь зургийн жижигхэн хэсгийг сэргээх эсвэл хэсгийн хилийн нарийн ажиллагаанд тохиромжтой байдаг. Энэхүү хэрэгслийн ажиллагаа нь файлтай ажиллах үеийн бүхий л үйлдлийг бүртгэдэг History самбартай шууд холбоотой байдаг.   

- Art History Brush Tool (Y) хэрэгсэл нь History Brush Tool -тай адил зургийн хэсгийн өмнөх байдлыг сэргээх боловч маш сонирхолтой эффектийг бий болгох олон төрлийн хэвүүдтэй. Хэрэгслийг сэтгэгдлийн урлагийн график үүсгэхэд голдуу ашигладаг. Тохиргооны самбарт уламжлалт Brush, Mode, Opacity параметрүүдээс гадна задаргаат жагсаалтаас сонгох 3 онцгой параметр бий.

  1. Style - эффект үүсгэх цацрагуудын төрлийг заана. Багсны хэмжээ, төрөл, янз бүрийн хэвийн хамтаар гоё үр дүнг гаргана.
  2. Area - багсыг нэг хэрэглэхэд бүрхэгдэх зургийн хэсгийг заана. Хэмжээ нь их байх тусам будагдах хэсэг томроно.
  3. Tolerance - анхдагч тохиргоогоор энэ параметрийн утга тэг байх бөгөөд хэрэгслийн үйлчлэх бүсэд орсон бүх хэсэг хамрагдана. Утгыг нэмж эхлэхэд хэсгийн өнгө болон нүүр өнгөний тохироонд илүү хатуу шаардлага тавигдана.

Баллуурдах хэрэгслүүд

Бүлгийн дараагийн хэсэг бол Eraser хэрэгслүүд юм. Энэ хүртэл бид сэргээн засварлах хэрэгслүүдийн талаар авч үзсэн бол одоо эсрэг ажиллагаа бүхий арилгах хэрэгслүүдийн тухай үзэх болно. Хэсэгт гурван хэрэгсэл байдаг. Эдгээрийг дэлгэрүүлэн авч үзье.

- Eraser Tool (Е) энэ бол ердийн баллуур. Хэрэгслийг хэрэглэхэд нэг бол дэвсгэрийн өнгийг сэргээх эсвэл идэвхитэй үеэс зургийг арилгаснаар доод талын үе нээгдэнэ. Alt товчийг даран хэрэгслийг ашиглавал Magic Eraser Tool идэвхижин арчигдсан зургийг эргүүлэн сэргээнэ. 

  1. Mode - хэрэгслийн ажиллах горим
    • Brush - хамгийн ихээр ашигладаг үндсэн горим. Ихэнх тохиолдолд таардаг.
    • Pencil - маш нарийн арилгалтыг шаардах бол хэрэглэнэ
    • Block - тэгш өнцөгт хэлбэртэй хэсгийг арилгахад их тохиромжтой. Өөрчлөгдөх хэмжээсүүд байддаггүй болохоор зөвхөн зургийн хэсгийг томруулж жижигрүүлэх замаар масштаблах хэрэгтэй болдог.
  2. Opacity - энэ хэрэгсэлтэй хослуулахад маш сонирхолтой параметр. Зургийн хэсгийг бүр арилгахгүй харин түүнийг заагдсан хувиар бүдэгрүүлж өгдөг.
  3. Flow - хэрэгслийн үйлчлэлийн эрчимийг тохируулна
  4. Erase to History - зургийг сэргээх үүрэгтэй. Зөвөлсөн үед History самбараас зургийг хэсгээр нь сэргээнэ.

- Background Eraser Tool (E) обьектийг дэвсгэрээс салгахад зориулагдсан хэрэгсэл. Хэрэгсэл зургийн хилийг тооцох оролдлого хийнэ. Өнгөний ялгарал сайтай зургийг боловсруулахад их эвтэйхэн. Тохиргооны самбарыг авч үзвэл:

  1. Continuous - хулганы товч дарагдсан үед дандаа ажиллаж байна.
  2. Once - хэрэгсэл өөрийн багсны хэсгийг л хөндөнө.
  3. Background Swatch - Хэрэгсэл зөвхөн (Background Color) дэвсгэр өнгөөр будагдсан цэгүүдийг арилгана.
  4. Limits - хэрэгслийн үйлчлэх хүрээг заана.
    • Discontinuous - бүх цэгийг хамарна
    • Continuous - хэрэгслийн заагчийн төв болон түүний ойролцоох цэгүүдийн өнгөтэй ижил цэгүүдэд үйлчилнэ
    • Find Edges - өмнөхтэй төстэй горим. Гэхдээ өөр өнгийн өргөн хэсэгт байрлах нэг өнгийн нарийн зурваст их мэдрэмжтэй байдаг.
  5. Protect Foreground Color - Нүүр өнгөний (Foreground Color) өнгөтэй цэгүүдийг устгахгүй.

- Magic Eraser Tool (E) хэрэгсэл нь Magic Wand Tool төрлийн хэрэгсэлд хамрагдана. Зургийн хэсэгт зүүн даралт хийхэд нэг ижил эсвэл ойролцоо өнгөтэй хэсгүүд арчигдана. Хэрэгслийн ажиллагаа нь нэг даралтаар хэсгүүд шууд арилдагаараа Background Eraser Tool хэрэгслээс ялгаатай. Зургийн дэвсгэрийг солих эсвэл дэвсгэрийг тунгалаг болгоход хэрэгсэл маш хэрэгтэй. Хэрэгслийн тохиргооны самбарт хэдэн сонирхолтой параметр байдаг. 

  1. Anti-Aliased - хилийн жигд бусыг тэгшлэнэ
  2. Contiguous - маш чухал тохиргоо. Параметрээр өнгөний ойролцоогоор хамарлан орших цэгүүдийг эсвэл бүх зургийн хэмжээнд цэгүүдийг ялгахыг заан өгнө. Зөвөлсөн байвал бүх цэгүүдийг хамааруулна.
  3. Sample All Layers - хэрэгслийн үйлчилгээг бүх үеүүдэд хамаарна.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1686 Нийтийн

Lasso Tool хэрэгслүүдийг хэсгийг сонгох хэрэгслүүдэд хамааруулж болно. Хэрэгсэл нь гараар зурагдах сонголтын нарийн хэсгийг үүсгэх Lasso төрлийн хэрэгслүүдийг нэгтгэдэг. Энэ төрөл Lasso Tool (Чөлөөт лассо), Polygonal Lasso Tool (Олон өнцөгт лассо), Magnetic Lasso Tool (Соронзон лассо) гэсэн гурван хэрэгслийг агуулж байдаг.  

Lasso Tool хэрэгслүүдийн тохиргооны самбар Marquee Tool хэрэгслийнхтэй ижил.

  Нээгдсэн тоо: 1917 Төлбөртэй

Бид энэ хичээлээр текстэд хэрхэн хөдөлгөөн /анимац/ оруулах тухай жишээнд дээр авч үзэх болно. Бид хичээлийн үр дүнд доорх үр дүнд хүрэх болно. Хичээлийн зорилго бол Animation хийх зарчмыг ойлгох явдал юм.

  Нээгдсэн тоо: 1975 Төлбөртэй

Төв блок.

Сайтын цэс, үе хийхээсээ өмнө бид эхлээд төвийн блокийг хийж эхлэе. Дизайныг арай чөлөөтэй байлгах үүднээс цэсний үе болон толгой хэсгийн хооронд 50 px зайг үлдээе. Цэсийг агуулах үеийн өндөр 35 px байх тул төвийн блок сайтын дээд хязгаараас 385 px зайнаас эхлэнэ. Иймд 350 ба 385 px дээр хоёр хэвтээ чиглүүлэгчийг нэмэн байрлуулъя. Төвийн блок 365 px өндөртэй байх учраас бид 650 px түвшинд бас нэгэн чиглүүлэгчийг байршуулна. Чиглүүлэгчдийг үүсгэе. Үүний тулд Move Tool (V) хэрэгслийг аваад ажлын хэсгийг дээр байрлах чиглүүлэгчийн шугамаас чирэлт хийн зохих түвшинд шугамыг байрлуулж өгнө.

  Нээгдсэн тоо: 2165 Бүртгүүлэх

Сайтын толгой

Сайтын толгой бол сайтын өнгө үзэмж, хэрэглэгчдийг татах чухал хэсэг байдаг. Ихэнх сайтын дизайнд толгойн хэсэгт зураг ашиглааад сайтын нэр, уриа зэргийг текстээр хийж өгсөн байдаг. Бид сайтын толгойн хэсэгт зохиогчийн бэлтгэсэн бэлэн зургийг ашиглах болно. Таны татан авсан архивт байгаа header.png нэртэй файлыг толгойн хэсэгт ашиглах болно.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 39

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 91

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 79

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 62

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 58

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 73

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 71