Програмын эхлэлийн цэг

Vue CLI хэрэгслэээр үүсгэсэн төслийн эхлэлийн цэг бол

import Vue from 'vue'
import App from './App.vue'

Vue.config.productionTip = false

new Vue({
  render: h => h(App),
}).$mount('#app')

кодийг агуулсан main.js файл юм. npm run serve командаар ачааллагдах боловсруулалтын сервер хандан ажиллах public хавтас доторх index.html файлд

  <body>
    <noscript>
      <strong>We're sorry but vue-lesson doesn't work properly without JavaScript enabled. Please enable it to continue.</strong>
    </noscript>
    <div id="app"></div>
    <!-- built files will be auto injected -->
  </body>

<noscript> тегд JavaScript -ийг нээхгүй бол програм ажиллахгүй гэсэн анхааруулга гаргах хэсэг дараа нь app айдитай div элемент л байгаа. div -ийн араас багцлагдсан файлуудыг автоматаар оруулна гэсэн тайлбар бий. Хэрвээ та хөтөчийн тохиргоонд JavaScript код ажлуулахыг хаавал програм ажиллахгүй.
Vue CLI хэрэгслээр үүсгэсэн төслийн эхлэлийн цэг main.js файлд Vue -гийн шинэ хувийг өмнөх хичээлүүдэд сурсан аргаас арай өөрөөр үүсгэж байгаа. Өмнө нь бид Vue -гийн хувийн тохиргооны обьектод el: '#app' гэж хувийг холбох тегийн Id -г заадаг байсан. Vue 3.0 -аас дээшхи хувилбарт main.js файлд Vue -гийн шинэ хувийг үүсгэхдээ тохиргооны обьектын render талбарт App компонентыг виртуал DOMhtml код болгон хувиргах функцийг тодорхойлоод дараа нь mount аргад app айдитай div элементэд холбон өгнө гэдгийг параметрээр өгдөг болсон. Төслийн эхлэлийн цэг main.js файлыг өмнөх хичээлүүдэд сурсантай төстэй байдлаар

import Vue from 'vue'
import App from './App.vue'

Vue.use(VueResource)

new Vue({
  el: '#app',
  render: h => h(App),
})

гэж өөрчилье. Төслийг ажлуулбал бүгд хэвийн ажиллана. el: '#app' мөрийг өмнөх хичээлүүдээс мэднэ. Түүний дараагийн render талбарын тодорхойлолт бол шинэ зүйл. Хэрвээ та EMCA6 -гийн сумаар тодорхойлогдох функцийн бичлэгийг мэддэг бол render талбарыг параметрээр функц авдаг функцээр тодорхойлсон гэдгийг төвөггүй ойлгоно. Үүнийг арай ойлгомжтой болгох үүднээс EMCA5 -ын дүрмээр

import Vue from 'vue'
import App from './App.vue'

Vue.use(VueResource)

new Vue({
  el: '#app',
  render: function(h) {
    return h(App)
  },
})

гэж бичээд төслийг ажлуулбал бүгд хэвийн ажиллана. render талбарыг параметрээр h функцийг аваад түүнийг ажиллуулахдаа main.js файлд импортолсон App компонентийг дамжуулсан функц байдлаар тодорхойлсон. Ингэснээр webpack сан App компонентийн script тегд тодорхойлогдсон обьект болон template тегд тодорхойлогдсон хэвүүдээр html кодыг үүсгэнэ. Үүний дараа index.html файлын app айдитай div -ийн оронд функцээс буцаасан html -ийг оруулан өгөөд төслийг эхлүүлнэ. Үүнийг EMCA6 -д илүү хураангуйлан render: h => h(App) гэж бичдэг.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 488 Төлбөртэй

Интернетэд суурилсан програм зохиоход олон төрлийн технологи, аргачлалыг хослуулан ашигладаг хэдий ч хэрэглэгч талын хуудаст javascript, css, html -ийг голлон хэрэглэдэг. Эдгээрээс javascript хэл их чухал үүргийг гүйцэтгэдэг тул сайтад энэхүү хэлний фреймворк, сангуудын хичээлүүдийг нийтэлж байгаа ба энэ удаад RxJs сангийн өгөгдлүүдэд шүүлт тавин боловсруулалт хийдэг операторуудын талаар авч үзэцгээе.

filter арга

Арга хэрхэн ажиллахыг шууд практик жишээн дээр харцгаая.

Rx.Observable.range(0, 10)
    .filter(x => x >3)
    .subscribe(createSubscribe('filter'));

Жишээнд стримийг RxJs сангийн Observable классын range аргаар үүсгэсэн. range арга 0 -ээс 10 хүртэлх тоон дарааллыг үүсгэнэ. filter аргад дарааллын урсгалд шүүлт тавих нөхцлийг дамжуулах ёстой. Аргад өгсөн нөхцлөөр тоон дарааллаас 0, 1, 3 элементүүдэд шүүлт /өөрөөр хэлбэл нөхцөлд тохирохгүй/ тавигдан 4 -өөс 10 хүртэлх тоонуудыг консолд үзүүлэх ёстой. Кодыг ажлуулбал

  Нээгдсэн тоо: 3397 Төлбөртэй

DOM (Document Object Model) буюу хуудасны обьектын модел гэдгийг хуудсыг тегүүдийн мод хэлбэрээр зохион байгуулах гэж ойлгоход болно. DOM модельд хуудастай хэрхэн ажиллахыг ойлгох явдал бол Javascript программчлалын үндсэн суурь байдаг. Javascript хэлний ихэнх үйлдлүүд HTML хуудастай голлон ажилладаг. Иймд Javascript -ын программ веб хуудастай ажиллана гэдгийг DOM той ажиллах гэж л ойлгоорой. Хуудастай ажиллах ямарч үйлдэл DOM -ын тохирох аргыг л дуудах юм.
DOM-моделоор хуудсыг үелэл гэж ойлгоно. HTML тэг болгон тусдаа зангилаа буюу мөчир элементийг үүсгэдэг. Үүнийг жишээн дээр авч үзвэл ойлгомжтой.

Энгийн DOM

Эхлээд доорх хуудасны DOM -ыг авч үзье.

<html>
    <head>
        <title>Гарчиг</title>
    </head>
    <body>
        Хуудасны бие
    </body>
</html>

Хамгийн гадна талын тег бол <html> тул түүнээс мод ургаж эхэлнэ. <html> -ийн дотор <head>, <body> гэсэн хоёр зангилаа байгаа тул эдгээр нь дараагийн зангилаа буюу <html> -ийн мөчир болно.

  Нээгдсэн тоо: 1285 Нийтийн

EcmaScript 6 -гийн зарим обьектуудад шинээр бий болсон аргуудын талаар хичээлд авч үзье.

Обьектыг өргөжүүлэх

Обьектын өргөжүүлэлтийг хийх аргыг

let obj1 = {a: 1};
let obj2 = {b: 2, c: 3};

обьектууд дээр авч үзье. obj1 -ийг obj2 -оор өргөжүүлье гэвэл ES6 -д бий болсон assign аргыг

Object.assign(obj1,obj2);

ашигладаг. Аргад эхний параметрээр өргөжих /target/ обьектыг харин хоёрдахь параметрээр өргөжүүлэх /source/ обьектыг өгнө. Дээрх командын дараа

  Нээгдсэн тоо: 2332 Бүртгүүлэх

Массив гэдэгт компьютерын санах ойд байгаа нэг төрлийн өгөгдлүүдийн цуглуулгыг ойлгож болно. Массивыг ашигласнаар нэг нэрээр компьютерын санах ойн хаягт хандаж болно. Массивын элемент руу хандахдаа индексийг ашиглана. Ингэхдээ элементүүдийн дугаарлалтыг тэгээс эхэлнэ. Элементийн дугаар нь түүний индекс болох ба нийт элементийн тоо нь массивын хэмжээ байна. Массивыг зарлахдаа дөрвөлжин хаалтыг ашиглаж хаалтанд массивын элементүүдийг таслалаар тусгаарлан бичнэ. Жишээ нь

  var a;
  a=[3, 5, 8];

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 150

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 123

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 312

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 167

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 196

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 139

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 138

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 264

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 189

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 1140

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 720

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1124