Бодлого 10.059
Бөмбөрцөгийн радиусийг ол. (ЭЕШ, 2010, B-14)

Бөмбөрцөгт багтсан зөв дөрвөн өнцөгт пирамидийн суурь нь бөмбөрцөгийн төвийг дайрч байв. Пирамидийн эзэлхүүн 18-тай тэнцүү бол бөмбөрцөгийн радиусийг ол.

Бодолт

Багтсан болон багтаасан биетүүд ойлголтыг мэдэж байхад бодлогыг амархан шийднэ. Зөв олон өнцөгт гэж нь бүх дотоод өнцгийн хэмжээ нь ижил, мөн бүх талын урт нь ижил байдаг олон өнцөгтийг хэлнэ гэсэн тодорхойлолтыг цээжлээд аваарай. Бодлогын гол түлхүүр пирамидийн суурь нь бөмбөрцөгийн төвийг дайрна гэсэнд оршино. Өөрөөр хэлбэл пирамидын суурийн хавтгай дээр бөмбөрцөгийн төв оршино гэсэн үг. Зөв олон өнцөгт тодорхойлолтоос пирамидын суурь квадрат гэдэг нь тодорхой болох бөгөөд пирамид бөмбөрцөгт багтахын дээр суурь нь бөмбөрцөгийн төвийг дайрна гэдгээс суурийн квадратын диагоналуудын огтлолцол дээр бөмбөрцөгийн төв цэг оршино гэдгийг тодорхойлно. Цааш бөмбөрцгийн радиусаар суурийн тал, примадын эзэлхүүнийг олоход хангалттай. Өөрсдөө зургийг гаргаад шийдээрэй. Тусламж хэрэгтэй бол ЭЕШ 2010 A-14 бодлогыг үз.

Хариу

3

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

Цилиндрийн тэнхлэг огтлол нь диагоналтай квадрат бол түүний хажуу гадаргуйн талбайг ол.

Нээгдсэн тоо : 661

SABCD дөрвөн өнцөгт пирамидын суурь талуудтай ABCD тэгш өнцөгт. Харин пирамидын хажуу ирмэгүүд бол SA -г пирамидын өндөр гэдгийг батлаад SC шулуун болон ASB хавтгай хоорондох өнцгийг ол.

Нээгдсэн тоо : 1643

ABCDA1B1C1D1 призмийн суурь нь ABCD (AD || BC) адил хажуут трапец болно. AA1D1D хавтгайд төвтэй 3 радиустай бөмбөрцөг нь ABCD , A1B1C1D1 хавтгайнууд болон AA1 , BB1 , CC1 , DD1 шулуунуудыг шүргэнэ. A1D1=7, BC=5 бол

  1. AD, BB1 гийн хоорондох өнцөг
  2. Призмийн эзэлхүүн байна.

Нээгдсэн тоо : 1098

Зөв тетраэдрийн талуудыг багтаасан тойргийн радиус R бол түүний эзэлхүүнийг ол.

Нээгдсэн тоо : 7907

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 105

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 86

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 969

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 640

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1013