Бодлого 39.014
Өрөгт судалгаа хий.

Харын маш оновчгүй тоглосон гарааны дараа цагаанд илт давуу байрлал үүссэн. Цагаан мориор e5 -д орон тэндээс d3 шилжин "d" хар хүүг хаах нь тэдний төлөвлөгөөнд байгаа нь илэрхий. Гэхдээ үүнийг шууд хийх эсхүл эхлээд тодорхой бэлтгэлийг хийх ёстой юу гэсэн асуулт гарч ирнэ.

  1. 15. Бd2 гээд Мe5 гэх санаа.
  2. шууд 15. Мe5

үргэлжлэлээс сонголт хийнэ үү.

[Event "Москва, 1971. Грюнфельдийн хамгаалалт"] [White "Корчной"] [Black "Карпов"] 1.c4 c5 2.Nf3 Nf6 3.g3 d5 4.cxd5 Nxd5 5.Bg2 g6?! {Харыг том хүндрэлд оруулах эргэлзээтэй нүүдэл.} (5...Nc6 {энд ердийн нүүдэл.}) 6.d4! Bg7 7.e4 Nc7 8.d5 Nb5 9.O-O O-O (9...Bg4!? {анхаарал татахаар.}) 10.Qc2 Na6 11.Bf4 Bg4 12.Nbd2 Nd4 (12...Rc8 {гэвэл} 13.Qb3) 13.Nxd4 cxd4 14.Nf3! Qb6 {цагааны үндсэн санааны нэг бол Мe5 гэдэг нь маргаангүй. Өрөгт хийгдсэн B хувилбарын шууд} 15.Ne5? {нүүдэл байрлалын үнэлгээнд нөлөөлөх сүрхий алдаа болсон. Энэ бол хар санаачлагыг булаах боломжийг өгсөн байрлалын алдаа.} Bxe5! {цагааны санааг няцаасан онц нүүдэл. Хар чухал тэмээгээ өгч байгаа ч оронд нь "c" босоогоор муугүй сөрөг тоглолтыг авна.} 16.Bxe5 f6! {хар нүднүүдийг хаан тэмээг идэвхигүй байрлалд ухрахыг тулгасан. Хэрвээ цагаан бэрс d2 дээр байсан бол f6 боломжгүй байх нь ойлгомжтой. Хэрвээ та B хувилбарыг сонгосон бол оноо авахгүй. Харин шууд e5 -д цөмрөх үр дагаварыг харан бэрсээ d2 нүүх A хувилбарыг сонгосон бол 5 оноо авах байлаа.} 17.Bf4 Rac8 {Байрлалд цагааны илт сайнаас харыг нилээд ивээсэн огцом өөрчлөлт гарсан. Одоо цагаан бэрс ухрах сайн байрлал олоход хүнд.} 18.Qa4 (18.Qd2? {гэвэл} g5 {-ын дараагаар бод алдана.}) 18...g5! {Тэмээг үргэлжлүүлэн хөөн түүнийг эцэстээ c1 рүү ухрахад хүргэсэн.} (18...Qxb2 {гэвэл} 19.Rab1 Qc2 20.Qxc2 Rxc2 21.Rxb7 {гээд цагаан сайхан байрлалтай.}) 19.Bc1 Be2 {гэхгүй бол цагаан f2-f3 гэж тэмээг тоглолтоос гаргана.} (19...Nb4 {сонирхолтой байхаар.}) 20.Re1 d3 21.Bf1 Bxf1! {илүү.} (21...Nb4 22.Bxe2 Nc2 23.Bxd3 Nxe1 24.Be2 Rc2 25.Be3 Qxb2 26.Bc4 {үргэлжлэл итгэл багатай.}) 22.Rxf1 Rc2 23.Be3 Nc5 (23...Qxb2 {b2 хүүг авах нь муу.} 24.Rab1 Qxa2 25.Qxa2 Rxa2 26.Rxb7 {гээд цагааны бүх зүйл хэвийн.}) 24.Qd4 (24.Qa3 {сонирхолтой байж болох ч хар} Rc8 {гээд багахан давууг хадгална.}) 24...e5!? 25.dxe6 Qxe6 26.Rac1?! {цагааны байрлалыг найдваргүй болоход хүргэх бүдүүлэг алдаа.} ({зөв нь} 26.b4! Nxe4 27.Qxd3 {байсан. Хар багахан давуу.}) 26...Rc8! 27.b4 Nxe4 28.Rxc2 (28.Qxd3 {гэж d3 дээр авах нь} Nxf2! 29.Qxc2 Rxc2 30.Rxc2 Nh3+! 31.Kg2 Qe4+ 32.Kxh3 Qxc2 {-оос болоод хэрэггүй.}) 28...dxc2 29.Rc1 b6 30.f3 Nd6 31.Qd3 Rc6 {морио хамгаалахын дээр бэрсээ идэвхитэй ажиллагаанд чөлөөлсөн.} 32.a4 Qc4! 33.Qd2 Nf7! 34.f4 {Мe5 -ыг нүүдлийг саатуулах өөр арга байхгүй тул цагаан нүднүүдийг сулруулсан.} g4 35.b5 Rc8 36.Qd7 h5 37.Kf2 Qc3 38.Qf5 Re8 {гээд цагаан буусан.}

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

Өрөгт 11 нүүдлийн дараа бэрсний тусгаарлагдсан хүүтэй байрлал үүссэн. Энд үндсэн асуудал бол хар стандарт байдлаар тоглох эсхүл цагаан ноён сэлгэж амжаагүйг ашиглахыг оролдох юм. Хэрвээ эхний төлөвлөгөөг сонговол ердийн тоглолтод хүргэх хэдэн хувилбараас сонгох хэрэгтэй. Хэрвээ хоёрдугаар төлөвлөгөөг сонговол байрлалыг хурдан задлах хэрэгтэй болно. Та

  1. 11...b6 гээд цааш Тb7 гэж хөлөлгөөг дуусгах
  2. Эхлээд 11...Мe7 гэж тусгаарлагдсан хүүний хаалтыг хангаад дараа нь b7-b6, Тb7 гэх
  3. Төвийн хүүг 11...Мd5 гэж шууд блоклох
  4. 11...e5 гэж тоглолтыг задлан хөлөлгөөний давууг ашиглах

хувилбаруудаас сонголт хийн зөв үргэлжлэлийг олохыг оролдоорой. Хувилбар бүрээр өргийг үргэлжлүүлэн судалгаа хийгээд өрөгт хэрхэн тоглосонтой харилцуулан үзээрэй.

Нээгдсэн тоо : 157
Нээгдсэн тоо : 371

1.c4 e5 2.Мc3 Мf6 3.Мf3 Мc6 4.e3 Тe7 5.d4 exd4 6.Мxd4 O-O 7.Тe2 d5 8.Мxc6 bxc6 9.O-O Тd6 10.b3 Бe7 11.Тb2 гэж цагаан арай илүү хүүний бүтэцтэй Англи гарааны онолын хувилбарыг тоглосон. Харин харын боднууд идэвхитэй байрласан. Тэдэнд цагаан d5 нүдэнд үзүүлэх дарамтыг сааруулах боломжууд бий. d5 нүдний хамгаалалтын асуудлыг илүү шийдэх аргыг сонгоно уу.

  1. 11... Тe6 гаар төвийг бэхжүүлэх
  2. 11... Трd8 гэж төвийн хүүгээ шууд бусаар хамгаалах  
  3. Хүүний бүтцээ эвдэн 11... dxc4 гэж хүүг аван боднуудын идэвхитэй тоглолтыг авах.

Зөвлөмж: Мастеруудын өрөг тул үргэлжлэлийн хувилбар бүрд нилээд шинжилгээ хэрэгтэй. Бодлогод тавигдсан хувилбараас өөр нүүдлийг ч олж болох талтай. Эхний үед зөв үргэлжлэлийг сайн олохгүй байж болох ч шатарт суралцах сайн дадлага гэдэгт эргэлзэх зүйлгүй.

Нээгдсэн тоо : 346

Нимцовичийн хамгаалалт, Таррашийн хамгаалалт, Пановийн дайралт, Каро-Каний хамгаалалт гэх мэт төрөл бүрийн эхлэлүүдэд үүсч болох нилээд ердийн хүүний бүтэц бүхий байрлал үүссэн. Энд цагаан ихэнхдээ хүүнүүдийн сул талыг нөхсөн тодорхой идэвхитэй байдаг ч энэ тохиолдолд байрлал нилээд хураангуйлагдсан учраас ийм хүүний бүтцийн цагааны динамик боломжуудын хэсэг байхгүй болсон.

Та дараах хувилбаруудаас сонголт хийнэ үү.

  1. 17... Бb7 гээд цааш Трfc8 гэж хүүний дарамтыг хүчлэх.
  2. хүү хаях ч c3-c4 урагшлалтад саад хийн 17... Трc4 гэж идэвхитэй тоглох.
  3. 17... Мe4 замаар дармт үүсгэх.

Сонгосон хувилбараар өргийн өрнөлийг өөрөө тооцоод дараа нь өрөг хэрхэн өрсөнтэй өөрийн хувилбарыг харьцуулан үзээрэй. Өрөг мастеруудынх тул та бүх өрнөлийг олж харахгүй байх магадлал өндөр ч өөрийн сонгосон хувилбарын тодорхой тооны нүүдлүүдээр аналик хийхийг оролдоорой.

Нээгдсэн тоо : 175

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 150

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 123

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 312

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 167

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 196

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 139

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 138

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 264

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 189

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 1140

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 720

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1124