Хоёр морь дийлэхгүй ажил

Энд хүртэл үзсэн төгсгөлүүдэд хүчтэй тал нь эсрэг ноёнг мадлах хангалттай хүчтэй байсан. Хүчний давуутай тал нь ганц ноёнг мадлахын тулд хамгийн багадаа ямар давуу хүчтэй байх хэрэгтэй вэ?  Үзсэн төгсгөлүүд дундаас мад хийхэд хамгийн бага хүч оролцсон нь тэргээр мадлах байлаа. Тэгвэл хоёр морь энэ даалгаварыг биелүүлж чадах уу гэсэн асуулт гарч ирнэ. Үнэндээ бол харьцуулсан үнэлгээгээр хоёр морь нь нэг тэрэгнээс хүчтэй шүү дээ. Үүнээс гадна хоёр хөнгөн бод ганц ноёнг хангалттай мадлаж байсан.
Гэтэл сул тал зөв хамгаалж чадвал хоёр морь (өөрийн ноёны дэмжлэгтэйгээр ч гэсэн) эсрэг талаа мадалж дийлдэггүй.

1 ба 2-р диаграмд хүчтэй тал нь эсрэг ноёноо буланд бараг шахаад байна. Шатруудын зөв харилцан ажиллагааны дүнд ноёнг буланд шахах нь тийм ч хэцүү биш. Одоо эсрэг ноёнг мадлахад гол хүчээ гаргах хэрэгтэй байдаг. Гэтэл харамсалтай нь хоёр моринд ийм боломж байдаггүй. Яагаад гэдгийг харцгаая.
1-р диаграмын байрлалаас цагаан 1. Мe7-c6+ гэвэл хар 1. ... Нa8?? гэж орж болохгүй. Учир нь 2. Мc7X гээд маданд орно. Иймд 1. ... Нb8-c8! гэж булангаас гарна. 2. Мc5 (эсвэл 2. Мf8) гэж хар ноёнг хоргоох гэвэл пад болно. Хэрвээ 2. Мe5 гэвэл 2. ... Нb8 ын дараа хар ноёны буцах замыг хаан түүнийг буланд хэрхэн оруулах нь харагдахгүй болно. Тэгвэл өөрөөр үзье.
1. Мc5 Нa8 2. Мe4 (2. Мd7, 2. Мa6, 2. Мc6 нүүдлүүд нь пад болгоно) 2. ... Нb8  3. Мd6 Нa8  4. Мd5 Нa8 дахиад юу ч болсонгүй. Дахиад нэг оролдоод үзье. 1. Мd4 Нa8  2. Мb5 Нb8  3. Мa7 Нa8  4. Мd5 Нb8  5. Мb4 Нa8 дахиад л ижил үр дүн. Хар ноёнд хаанаас нь ч хүрч болдоггүй.


Эсрэгээрээ 2-р диаграмд цагаан ноёнд булан аврал болно.
1. ... Мf4-h3+ 2. Нg1-h1 (эсвэл 2. Нg2 гээд чөлөөтэй болно. Харин 2. Нf1?? гэж орвол 2. ... Мe3X болох тул орж болохгүй.) Хэрхэн мадлах нь харагдахгүй байна.
1. ... Нd1-e1 2. Нg1-h1 Мg4-e3 3. Нh1-h2 Нe1-f2 4. Нh2-h1 хөөлт ямарч амжилтгүй дууслаа. 1 ба 2 -р диаграмд нүүдлийн ээлж нөгөө талдаа байсан ч юу ч өөрчлөгдөхгүй.

Иймээс энэ төгсгөлд хамгаалагч тал сүүлийн шатанд өөрөөр хэлбэл зах болон буланд анхааралтай байхад л маданд орохгүй. Зэрэгтэй шатарчид ийм байрлал үүсвэл тэнцээгээр тохиролцдог.

Гэхдээ сул талд хүү байвал хүчний ийм харьцаа нь нөгөө талд ашигтай байдлыг бий болгодог. 3-р диаграмыг авч үзье.

Энд тоглолт дараах байдлаар үргэлжилж болно.
1. Мd5 Нa8 2. Мc7+ Нb8 3. Мa6+! Нa8 4. Мb5! хар талд хүү байгаагүй байсан бол пад болно  4. d6 5. Мbc7X

4-р диаграмд хар морь өөрийн ноёнд туслахаар юм шиг харагдаж байна. Гэвч морь маш муу байрлалтай тул түүнээс ямар ч тусалцаа хараад хэрэггүй болсон.

1. Мf7! Мd6 хар тал өөрийн хэрэггүй морийг хаяж байна. Цагаан занганд орсонгүй. 2. Мh6+! Нh8 3. Мg5! хар цугцвангд орсон 3. ... Мf5 морины ямарч өөр нүүдэл тус болохгүй 4. Мgf7X
4. Н:f5? байсан бол тэнцээ болох байлаа.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 203 Бүртгүүлэх

XIX зууны Английн алдартай шатарчин Бердийн нэрийг авсан энэ гараа нь голланд хамгаалалтыг анхдагч байдлаар тоглох гэсэн оролдлого. Гараа сонирхолтой тоглолтод хүргэдэг ч эхний нүүдлээр үндэслэгдэх гарааны хууль ёсны давууг авах бага боломжийг өгдөг. Иймээс Бердийн гарааг ховор хэрэглэдэг.

  Нээгдсэн тоо: 880 Төлбөртэй

XVI -р зууны Полериогийн гар бичмэлүүдэд анхны судалгаанууд байдаг эртний гараануудын нэг. Гарааны боловсруулалтад Л. Паульсен, А. Рубинштейн, Ф. Маршалл нар их хувь нэмэр оруулсан. Гараагаар Э. Ласкер, Х. Р. Капабланка, М. Ботвинник зэрэг дэлхийн аваргууд өрөгтөө нэг бус удаа тоглосон байдаг. Гараанд байрлалын тайван тоглолтонд хүргэдэг симметр системийн зэрэгцээ хурц үргэлжлэлийг ч боловсруулсан. Өнөө үед тоглолтод гараа ховор харагдах болсон.

Дөрвөн морины гараа 1. e4 e5 2. Мf3 Мc6 3. Мc3 Мf6 нүүдлүүдийн дараагаар үүсдэг бөгөөд 4. Тb5 үргэлжлэлийг Дөрвөн морины гараа. 4. Тb5 үргэлжлэл хичээлд 4. Мd4 үргэлжлэлийг Дөрвөн морины гараа. 4. Мd4 үргэлжлэл үзсэн бол энэ удаад Белградын гамбит гэдэг 5. Мd5 үргэлжлэлийг харцгаая. Гарааны онолд суралцах нь шатрыг ул суурьтай сурах үндэс болдог.

  Нээгдсэн тоо: 82 Нийтийн

XIX зуунд энэ нүүдлийг Английн аварга Говард Стаунтон ихээр хэрэглэдэг байснаас гарааны нэр үүсэлтэй. Гараа маш олон төрлийн арга барилаар тоглох дуртай шатарчдын сонирхолд нийцсэн олон төрлийн байршлууд үүсдэгээрээ өнөө үед Англи гараа хамгийн өргөн хэрэглэдэг гараануудын нэг болсон. Энэхүү гараагаар дэлхийн аварга Каспаров тогтмол тоглодог байсанг дурдах нь зүйтэй. Англи гарааны зарим байгуулалт сицил хамгаалалтын төстэй байдаг. Хичээлээр Англи гарааны 8-р хэсгийг авч үзье.

Жич: Шатарт суралцах үндэс бол гарааны онолын мэдлэг. Сайтад өнөө цагт хамгийн ихээр тоглодог бүх гарааны хичээлүүд нийтлэгдсэн тул үзэж судлахыг зөвлөе.

  Нээгдсэн тоо: 588 Бүртгүүлэх

Мастерууд хамгийн ихээр тоглодог өргүүдийн нэг бол Испани өрөг учраас нилээд дэлгэрэнгүй судлагдсан боломжууд ихтэй нээлттэй гараа юм. Гарааны санаа нь c6 -гийн хар морийг цагаан тэмээгээр дарах эсхүл авах тогтмол заналхийхэд оршихын дээр зарим хувилбарт e5 хар хүүг сулруулах зорилготой. Төрөл бүрийн шатрын програмууд гарааг цагаанд хамгийн ирээдүйтэйн нэг гэж үнэлэдэг.

Гарааны олон хувилбарууд байдгийг өмнөх хичээлүүдэд нийтэлсэн тул тэдгээрийг үзэхийг зөвлөе. Гарааг мэдсэнээр таны тоглолтын түвшин эрс өснө гэдэгт эргэлзэх зүйлгүй. Шатар сонирхогчдын дунд хамгийн ихээр тохиолддог хүндрэл бол гараануудыг муу мэдлэг. Гарааны нүүдлүүд дээр алдаа хийн өргийн хувь заяаг шийдэх явдалтай та ч бишгүй тулгарч байсан байх.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 46

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74