Карт.(map)

Олон html хуудаснуудад холбоост дүрсний карт (map) гэж нэрлэгдэх зохион байгуулалтыг ашигладаг. Ийм зохион байгуулалт хийхдээ зураг аваад түүний төрөл бүрийн хэсэгт холбоос хийж өгдөг. Хамгийн өргөн дэлгэрсэн жишээ бол аялагчдадын дэлхийн карт юм. Карт дээрээс сонирхсон орны газрын зураг дээр дарахад энэ улсын тухай хуудаст шилжих жишээтэй. Ийм дүрсний карт нь хэрэглэгчийн болон серверийн байж болдог. Хэрэглэгчийн дүрсний картын холбоос тухайн материалдаа хадгалагдан түүн дээр хулганаар даралт хийхэд хөтөч дарагдсан цэгийн координат ямар хэсэгт харьяалагдахыг өөрөө тодорхойлоод хэрэгтэй холбоосоор шилжүүлэлтийг хийнэ. Харин серверийн хувилбарын үед даралт хийгдсэн цэгийн координатууд эхлээд серверт дамжуулагдан тусгай программаар боловсруулалт хийгдсэний дараа холбоосын шилжилт хийгдэнэ. Эндээс хэрэглэгч талын дүрсний карт нь илүү гэдэг нь тодорхой. Түүнийг бид үзэх болно.

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 3494 Нийтийн

Өмнөх хичээлүүдэд бид нилээд олон тооны HTML кодыг бичсэн. Тэгвэл хөтөч <h1></h1> гэдгийг тег гэдгийг хэрхэн мэдэж байгаа юм бэ гэсэн асуулт гарч ирнэ. Өөрөөр хэлбэл текстийг хэрхэн гарчиг болгож байгаа. Тэгвэл эдгээр удирдах тэмдэгтүүдийг зүгээр текст болгон харуулахад яах хэрэгтэй вэ?
Үнэн хэрэгтээ хөтөч < > дотор байрлаж байгаа бүгдийг удирдах тегүүд гэж ойлгоно. Тэгвэл эдгээр тэмдэгтүүдийг дэлгэц дээр харуулахын тулд тэдгээрийг HTML -ийн тусгай тэмдэгтүүдийг ашиглана. HTML-ийн тусгай тэмдэгтүүдийн хүснэгт байдаг. Гэхдээ бид тэдгээрээс зөвхөн үндсэн хэсгийг л үзнэ.

  Нээгдсэн тоо: 3486 Нийтийн

Хөтөч хуудсыг хүлээн аваад түүнийг ямар байдлаар хөрвүүлэхээ тодорхойлдог. Хуудасны хамгийн эхний тег нь <HTML> байх ёстой. Учир нь энэ тег нь таны хуудсыг HTML дээр бичигдсэн гэдгийг хөтөчид мэдэгдэж байгаа юм. Хамгийн жижиг HTML хуудас нь доорх хэлбэртэй байна:

<HTML> ...Хуудасны бие хэсэг... </HTML>

Хуудасны толгойн хэсэг <HEAD> болон түүний элементүүд

Хуудасны толгойн хэсгийн тэг нь <HTML> тэгийн араас шууд байрлах ба хуудасны бие хэсэгт дахин хаана ч ашиглагдахгүй. Энэхүү тег нь хуудасны ерөнхий утгыг илэрхийлдэг бөгөөд хуудасны харагдах хэлбэрт ямарч нөлөө үзүүлдэггүй. <HEAD> тегийн дотор ямар нэгэн текст бичихгүй байх хэрэгтэй. Нээлтийн <HEAD> тегийн араас <TITLE>, <BASE>, <LINK>,<SCRIPT> г.м хуудасны тодорхойлогч тегүүд байрлах бөгөөд бүх тодорхойлолтыг дууссны дараа </HEAD> тег бичигдэнэ.

  Нээгдсэн тоо: 3797 Нийтийн

Бид өмнөх хичээлүүдээр фотошоп дээр сайтын загвараа гаргасан. Энэхүү цуврал хичээлүүдээр сайтын загвараа хэрхэн программчлах талаар үзэх болно. Сайтын загварыг фотошоп дээр хийх хичээлүүд сайтын Программууд цэсний Фотошоп дэд бүлэгт нийтлэгдсэн байгаа. Учир нь тэдгээр хичээлүүдэд сайтын программчлалтай холбоо багатай цэвэр дизайны холбогдолтойн дээр фотошопоор хийх ажиллагаанууд байсан билээ. Гэхдээ эдгээр хичээлүүд бүхэлдээ сайтыг хэрхэн бүтээх тухай цогц хичээлүүдэд хамрагдана. Хичээлийг үйл ажиллагааны онцлогийг харгалзан зохих хэсгүүдэд хуваан оруулсан юм. Хичээлүүдийг үзэхийн өмнө тухайн сэдвийн ерөнхий ойлголтуудын талаарх хичээлийг үзсэн байвал илүү үр дүнтэйг сануулъя. Бид Фотошоп дээр доорх зурагт үзүүлсэн сайтын загварыг хийгээд байгаа.

  Нээгдсэн тоо: 2375 Төлбөртэй

Энэ хичээлээр бид сайтын макетаас үлдсэн хэсгүүд болох блог, твиттер, хөл хэсгүүдийг кодлоно. Эдгээр хэсгийн кодчлолд ойлгомжгүй зүйл байхгүй ерөнхийдөө амархан. Блог болон твиттер хэсэг бараг ижилхэн тул тус бүрийг нэгэн зэрэг өөрчлөлтөнд оруулахын тулд class="module" бүхий div блокт авна. 1-р хичээлд гаргасан блокийн моделоо эргэн харцгаая.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 39

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 88

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 79

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 62

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 58

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 73

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 71