Ерөнхий ойлголт

Adobe Photoshop CS бол график дүрсүүдийг засварлах мэрэгжлийн засварлагч. Веб хуудасны дизайн, хэвлэлийн эхэд зориулагдсан растер график дүрсүүдийг үүсгэх, засварлахад зориулагдсан программ юм. Өнөөдөр растер график файлуудыг боловсруулахад хамгийн өргөн ашиглагддаг хэрэгслүүдийн тоонд Photoshop зүй ёсоор ордог. Программын 13.0 буюу CS6 хувилбарт растер графиктай ажиллахаас гадна вектор графикийг оруулан ирэх, хөдөлгөөнт файлууд үүсгэх, видео хэсгүүдийг засварлах, гурван хэмжээст дүрсийг үүсгэх нэмэлт боломжууд бий болсон. Үүнээс гадна тоон фотог боловсруулах олон төрлийн шинэ функцууд нэмэгдсэн.  

Хичээлүүдэд ашиглах зарим хэллэгийг эхлээд ойлгох хэрэгтэй.
Эдгээр хэллэг нь хулганаар хийх үйлдлүүдийг хураангуйлсан болно. Windows -ийн программуудыг ашиглах гол хэрэгсэл хулгана байдаг болохоор эдгээр хэллэгийг сайн тогтоогоод аваарай.

  • Зүүн даралт – Хулганы зүүн товчийг нэг дарах
  • Хоёр даралт – Хулганы зүүн товчийг ойрхон хоёр дарах
  • Баруун даралт – Хулганы баруун товчийг нэг дарах
  • Чирэх – Хулганы зүүн товчийг дарсан чигээрээ заагчийг шилжүүлэх
  • Байрлуулах – Хулганы заагчийг элемент дээр аваачих. Хулганы товчийг дарахгүйгээр.
  • Сонгох - Хулганы заагчийг элемент дээр аваачаад зүүн товчийг дарах   

Үүнээс гадна программын цэстэй ажиллахад хийгдэх тэмдэглэгээг тохирох хэрэгтэй.

Цэсний командын заалт дараах байдлаар өгөгдөнө. Жишээ нь Image -> Adjustments -> Levels гэдэг нь үндсэн цэсээс Image цэсийг сонгоно. Цааш нээгдсэн цэсүүдээс Adjustments цэсээр ороод Levels командыг өгөхийг зааж байгаа болно. Зарим цэс дээр хулганы заагчийг аваачихад задаргаат цэс өөрөө нээгддэг. Түүнчлэн тухайн командын хурдан дуудах товчны хослолыг (Ctrl + L) гэсэн тэмдэглэгээгээр заана.

Программыг ажиллуулах

Adobe Photoshop программын хэвийн ажиллагааг хангахын тулд таны компьютер хамгийн багадаа доорх шаардлагыг хангаж байх хэрэгтэй.

  • Процессор. Pentium 4 болон түүнээс дээш Intel Centrino, Intel Xeon , Dual-Core Intel Xeon эсвэл 1,8 ГГц дээш процессортой байх
  • Үйлдлийн систем. Windows XP SP3 дээш эсвэл Windows Vista, Windows 7 гоос дээш
  • Багтаамж. 512 Мбайт (1 Гбайт байхыг зөвлөдөг) шуурхай санах ой, 32 Мбайт (64 Мбайт илүү сайн) дэлгэцийн санах ой, 1,5 Гбайтаас багагүй дискний сул зай (суулгахад).
  • Дэлгэц. 16 битийн видео карттай 1024 х 768 цэгийн нягтралтай (1280 х 800 байхыг зөвөлдөг)

Хурдасгах GPU зарим функцуудын хувьд Shader Model 3.0, OpenGL 2.0 графикийг дэмждэг байх хэрэгтэй. Мултимедиа функцэд QuickTime 7.2 хэрэгтэй болохоос гадна DVD-ROM заавал хэрэгтэй болно. Онлайн тусламж хэрэгтэй бол интернет гарц зайлшгүй.

Манайд худалдаанд байгаа бараг бүх компьютерууд дээрх шаардлагыг бүрэн хангахаар болсон тул асуудал үүсэхгүй нь ойлгомжтой. Ингэхэд Adobe Photoshop программ үнэтэй байдаг гэдгийг сануулъя. Та нилээд томхон зорилгод ашиглах гэж байгаа бол программыг худалдан авах нь дээр. Харин суралцахад үнэгүй болгосон хувилбаруудыг ашиглахад болно.
Программ зөв суугдсан бол Desktop дээр программын тэмдэг харин программын жагсаалт дотор тохирох цэс бий болсон байх ёстой. Тэмдэг эсвэл тохирох цэсэн дээр зүүн даралт хийхэд программ ачааллагдаж эхэлнэ.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1923 Төлбөртэй

Хэрэгслүүдийн самбарын доод хэсэгт ажлын хэсэг дээрх зургийг харах ажлыг удирдах хэрэгслүүдийн бүлэг байдаг. Энэ хичээлээр эдгээртэй танилцах болно.

Шилжүүлэх хэрэгслүүд

Зураг ажлын дэлгэцийн хэмжээнд багтахгүй том байх тохиолдол байдаг. Энэ үед шилжүүлэх хэрэгслүүдийг ашиглан зургийг шилжүүлэн хардаг.

Энд хоёр хэрэгсэл байдаг.

  Нээгдсэн тоо: 2569 Бүртгүүлэх

Бидний дараагийн хийх зүйл бол Twitter модулийн хэсэг байгаа. Модул блогийн хэсэгтэй төстэй учраас амархан хийгдэнэ. Үеүүдийн бүлгийн хувьд блогийн хэсэгтэй ижилхэн зохион байгуулах хэрэгтэй. Иймээс Content бүлэгт шинээр Twitter нэртэй үеүүдийн бүлгийг нэмээрэй.

Толгойн мөр.

Бид блог хэсгийг хийхдээ толгойн хэсгийг Header Bar бүлэгт оруулсан. Үеүүдийн бүлгийг ашиглах нь эмх цэгцтэй байхын зэрэгцээ ямар давуу талтайг бид одоо хийх ажлаар батлан харах болно. Твиттер хэсгийн толгойн хэсгийг хийхийн тулд

  Нээгдсэн тоо: 1975 Төлбөртэй

Төв блок.

Сайтын цэс, үе хийхээсээ өмнө бид эхлээд төвийн блокийг хийж эхлэе. Дизайныг арай чөлөөтэй байлгах үүднээс цэсний үе болон толгой хэсгийн хооронд 50 px зайг үлдээе. Цэсийг агуулах үеийн өндөр 35 px байх тул төвийн блок сайтын дээд хязгаараас 385 px зайнаас эхлэнэ. Иймд 350 ба 385 px дээр хоёр хэвтээ чиглүүлэгчийг нэмэн байрлуулъя. Төвийн блок 365 px өндөртэй байх учраас бид 650 px түвшинд бас нэгэн чиглүүлэгчийг байршуулна. Чиглүүлэгчдийг үүсгэе. Үүний тулд Move Tool (V) хэрэгслийг аваад ажлын хэсгийг дээр байрлах чиглүүлэгчийн шугамаас чирэлт хийн зохих түвшинд шугамыг байрлуулж өгнө.

  Нээгдсэн тоо: 3534 Нийтийн

Зургаас текстийг хэрхэн үүсгэхийг энэ хичээлд үзнэ. Фотошопын боломжийг ойлгон хэрэгслүүдийг ашиглаж сурахад дадлага болно. Үнэндээ зургаас текст үүсгэх нь маш амархан.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 39

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 88

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 79

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 62

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 58

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 73

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 71