Marquee Tool хэрэгсэл

Marquee Tool хэрэгсэл

Хэрэгслүүдийн самбарын дээд хэсэгт (нэг эгнээ бүхий хэрэгслийн самбарын дээрээсээ хоёрт) сонголт хийх хэрэгслүүдийн бүлэг Marquee Tool байрлана. Бүлэгт тэгш өнцөгт, эллипс хэлбэрийн, нэг мөр, нэг багана сонголтуудыг хийх дөрвөн хэрэгсэл багтана. Бүлгийн аль хэрэгслийг сонгон авахад хулганы заагч ( + ) дүрстэй болдог. Сонголт хийх хэрэгслийн товч дээр зүүн даралт хийн товчоо хэсэг хугацаанд дарсан чигээрээ барихад сонголт хийх дэд цэс гарч ирнэ. Зураг дээр улаан хүрээгээр тэмдэглэгдсэн байгаа.

Хэрэгсэл бүрд тохиргооны самбар байх бөгөөд ажлын дэлгэцийн дээд хэсэгт үндсэн цэсийн доод талд байрладаг. Marquee Tool хэрэгслийн тохиргооны самбар нь

  1. Сонголт хийх горим
    • шинэ сонголт. Шинээр сонголт үүсгэх бөгөөд энэ үед сонгогдсон хэсэг байсан бол тэр нь алга болно.
    • сонголт дээр нэмэн оруулах. Тэмдэглэсэн хэсэг сонгогдсон хэсэгт нэмэгдэнэ.
    • сонгогдсон хэсгээс хасагдана. Сонгон авсан хэсгийг сонголт хийгдсэн хэсгээс хасна.
    • давхцалыг сонгох. Шинэ хуучин хоёр сонголтын огтлолцсон /давхардсан/ хэсгийг сонгоно.
  2. Feather - сонгогдсон хэсгийн захаар цэгүүдийн хэсэгчлэн сонголтын хэсэг үүснэ. Обьектоос дэвсгэрт уусан шилжих боломжийг олгодог.
  3. Style - сонголт хийх аргыг заана. Энд гурван төрлийн сонголт бий.
    • Normal - хэвийн буюу чөлөөт сонголт
    • Fixed ratio -өгөгдсөн порпорцийн дагуу сонголтыг хийнэ. Хэмжээг width болон height параметрүүдэд утгаа заан өгнө. Анхдагч нь 1:1 харьцаатай байна.
    • Fixed size - тодорхой өгөгдсөн хэмжээгээр сонголтыг хийнэ. Хэмжээг width болон height параметрүүдэд заан өгнө.

Сонголт хийх бүх хэрэгслүүдэд параметрүүд адилхан байдаг. Одоо хэрэгслүүдийг тус тусд нь авч үзье.

-Rectangular Marquee Tool (M). - Тэгш өнцөгт сонголт. Нэрнээс нь үзэхэд хэрэгсэл зургаас тэгш өнцөгт хэсгийн сонгоход зориулагдсан нь ойлгомжтой. Хэрэгслийг сонгоод үүсгэх гэж буй тэгш өнцөгт сонголтын аль нэгэн булангаас нөгөө булан руу чирэлт хийнэ. Сонгогдсон хэсэг анивчсан тасархай зураас бүхий хүрээтэй болно. Ийм хүрээ бусад хэрэгслүүдийг ашиглахад ч үүснэ. CS6 -д тухайн сонгосон хэсгийн өндөр, өргөний хэмжээг анхны цэгтэй харьцуулан хүрээний хажууд үзүүлдэг болсон.
Хэрэгслээр сонголт хийж байгаад Shift товчийг дарвал сонголт квадрат хэлбэртэй болно. Сонголт байгаа бол түүнд шинээр сонголтыг нэмэн оруулахдаа тохиргооны самбараас тохирох товчийг сонгох эсвэл Shift товчийг дарж байгаад хийнэ. Shift товчийг дарж байгаад хэд хэдэн тусдаа сонголт үүсгэх боломжтой. Alt товчийг сонголтоос хасах үйлдлийг хийхэд ашигладаг.
Энэ бүлгийн бусад хэрэгслүүдийн ажиллагаа нь дээр хэлсэнтэй ижилхэн байдаг.

- Elliptical Marquee Tool (M) - Зуйван сонголт. Хэрэгслээр зургаас эллипс хэлбэрийн сонголтыг хийнэ. Хулганы зүүн товчийг дарсан чигээрээ хулганаа зөөн зуйвангийн хэлбэрийг удирдана. Хэрэгслээр сонголт хийж байгаад Shift товчийг дарвал сонголт тойрог хэлбэртэй болно.

- Single Сolumn Marquee Tool - Нэг багана сонгох. Хэрэгслийг сонгон аваад зураг дээр зүүн даралт хийхэд бүх зургийг дайран өнгөрөх нэг цэгийн өргөнтэй багана сонгогдоно.

- Single Row Marquee Tool - Нэг мөр сонгох. Хэрэгслийг сонгон аваад зураг дээр зүүн даралт хийхэд бүх зургийг дайран өнгөрөх нэг цэгийн өндөртэй мөр сонгогдоно.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 2569 Бүртгүүлэх

Бидний дараагийн хийх зүйл бол Twitter модулийн хэсэг байгаа. Модул блогийн хэсэгтэй төстэй учраас амархан хийгдэнэ. Үеүүдийн бүлгийн хувьд блогийн хэсэгтэй ижилхэн зохион байгуулах хэрэгтэй. Иймээс Content бүлэгт шинээр Twitter нэртэй үеүүдийн бүлгийг нэмээрэй.

Толгойн мөр.

Бид блог хэсгийг хийхдээ толгойн хэсгийг Header Bar бүлэгт оруулсан. Үеүүдийн бүлгийг ашиглах нь эмх цэгцтэй байхын зэрэгцээ ямар давуу талтайг бид одоо хийх ажлаар батлан харах болно. Твиттер хэсгийн толгойн хэсгийг хийхийн тулд

  Нээгдсэн тоо: 1926 Нийтийн

Сонголтын бүлгийн хэрэгслүүд дотор таван туслах хэрэгслийг багтаасан хэсэг бий. CS6 -д эдгээр хэрэгслүүдээс Count Tool хэрэгсэл хасагдан дөрөв болсон.

 

  Нээгдсэн тоо: 3061 Нийтийн

Adobe Photoshop CS бол график дүрсүүдийг засварлах мэрэгжлийн засварлагч. Веб хуудасны дизайн, хэвлэлийн эхэд зориулагдсан растер график дүрсүүдийг үүсгэх, засварлахад зориулагдсан программ юм. Өнөөдөр растер график файлуудыг боловсруулахад хамгийн өргөн ашиглагддаг хэрэгслүүдийн тоонд Photoshop зүй ёсоор ордог. Программын 13.0 буюу CS6 хувилбарт растер графиктай ажиллахаас гадна вектор графикийг оруулан ирэх, хөдөлгөөнт файлууд үүсгэх, видео хэсгүүдийг засварлах, гурван хэмжээст дүрсийг үүсгэх нэмэлт боломжууд бий болсон. Үүнээс гадна тоон фотог боловсруулах олон төрлийн шинэ функцууд нэмэгдсэн.  

Хичээлүүдэд ашиглах зарим хэллэгийг эхлээд ойлгох хэрэгтэй.
Эдгээр хэллэг нь хулганаар хийх үйлдлүүдийг хураангуйлсан болно. Windows -ийн программуудыг ашиглах гол хэрэгсэл хулгана байдаг болохоор эдгээр хэллэгийг сайн тогтоогоод аваарай.

  Нээгдсэн тоо: 3534 Нийтийн

Зургаас текстийг хэрхэн үүсгэхийг энэ хичээлд үзнэ. Фотошопын боломжийг ойлгон хэрэгслүүдийг ашиглаж сурахад дадлага болно. Үнэндээ зургаас текст үүсгэх нь маш амархан.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 38

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 87

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 79

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 62

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 58

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 73

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 71