Lasso Tool хэрэгсэл

Lasso Tool хэрэгслүүдийг хэсгийг сонгох хэрэгслүүдэд хамааруулж болно. Хэрэгсэл нь гараар зурагдах сонголтын нарийн хэсгийг үүсгэх Lasso төрлийн хэрэгслүүдийг нэгтгэдэг. Энэ төрөл Lasso Tool (Чөлөөт лассо), Polygonal Lasso Tool (Олон өнцөгт лассо), Magnetic Lasso Tool (Соронзон лассо) гэсэн гурван хэрэгслийг агуулж байдаг.  

Lasso Tool хэрэгслүүдийн тохиргооны самбар Marquee Tool хэрэгслийнхтэй ижил.

- Lasso Tool (L) - зургаас чөлөөт хэлбэрийн хэсгийг сонгоно. Хэрэгслээ сонгоод сонголт эхлэх цэг дээр зүүн даралт хийгээд хулганы зүүн товчоо дарсан чигтээ зургийн хэрэгтэй хэсгийнхээ хүрээгээр чирэлт хийнэ. Засварлагч зурагдаж байгаа шугамд залруулга оруулснаар шугам жигд болдог. Хэрвээ чирэлтээ зогсоовол өөрөөр хэлбэл хулганы зүүн товчоо дарахаа больчихвол программ эхний болон эцсийн цэгийг хамгийн бага замаар /шулуун шугамаар/ автоматаар холбон өгнө. Энэ хэсгийн бусад хэрэгслүүд ч бас ингэж ажиллана. Shift, Alt товчнуудын функцууд Marquee Tool хэрэгслийнхтэй ижил.  

- Polygonal Lasso Tool (L) -олон өнцөгт хэсгийг сонгоно. Сонголт хийх эхний цэг дээрээ зүүн даралт хийхэд хулганы заагчийн дэргэд жижигхэн дугуй гарч ирнэ. Үүний дараа заагчаа зураг дээгүүр шилжүүлэхэд /энэ үедээ хулганы зүүн товчийг дарахгүй/ түүний араас шулуун шугам дагалдан явах болно. Шугам нь хулганы зүүн товч дээр дарах дараагийн даралт дээр дуусаад дахин шинэ хэрчимийг үүсгэх байдлаар үргэлжилнэ. Хоёр даралт хийвэл сонголтын шугамыг хамгийн бага замаар /шулуун шугамаар/ автоматаар холбон сонголтыг дуусгана.

- Magnetic Lasso Tool (L) - сонголтын хүрээг нүүр талын зургийн дүрсний хилтэй холбож өгдөг. Сонголтын эхний цэгийг зүүн даралтаар эхлүүлнэ. Сонголтын шугам хулганы заагчийг даган явж нүүр талын зургийн дүрсний хилтэй автоматаар холбогдож явахдаа сонголтын шугам дээр тохируулах зангилаа жижигхэн квадрат үүсгэдэг. Эдгээр зангилааны тусламжтайгаар сонголтыг тохируулж болно. Ийм зангилаа хичнээн их байна сонголт төчнөөн нарийн гарна.

Зөвөлгөө.

Соронзон лассо хэрэгсэл нүүр талын зургийн дүрсний хилийг дандаа зөв таниад байдаггүй. Иймээс хэрэгсэл нь хангалттай өнгөний ялгаралтай зургаас хэсэг сонгоход илүү ашигтай байдаг.  

Lasso Tool, Marquee Tool сонголтын хэрэгслийг ашигласны дараа сонголтын хилийг хэлбэрийг алдагдуулахгүйгээр шилжүүлж болдог. Үүний тулд сонгосон хэрэгслээ солихгүйгээр сонгосон хэсгийн дотор орших дурын цэгээс чирэлт хийнэ. Сонгосон хэсэг дотор хулганы заагч орж ирэхэд заагчийн хэлбэр зүүн дээд буландаа тунгалаг гурвалжин бүхий тасархай зураасан хүрээ бүхий тэгш өнцөгт хэлбэртэй болно. Энэ нь сонгосон хэсгийг зөөж болохыг илэрхийлнэ. Чирэлт хийж байхад заагч хар өнгөтэй болдог.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1495 Бүртгүүлэх

Зохиогчийн эрхийг хамгаалах нэг хэрэгсэл бол зураг дээр усан тэмдэгт байршуулах байдаг. Үүнийг фотошоп программыг ашиглан хэрхэн хийх талаар энэ хичээлээр авч үзье. Усан тэмдэгт тавигдсан зургууд интернетэд ихээр тохиолдоно. Өөрийн бүтээлээ сайтад байршуулахдаа ийм төрлийн хамгаалалтыг өргөнөөр ашигладаг. За ингээд эхлэе.

1-р алхам. Цагаан дэвсгэртэй өнгөтэй, 250 х 250 хэмжээтэй шинэ файл нээнэ. Энд хэмжээ нэг их чухал биш өөрийн хүсснээр авч болно.

  Нээгдсэн тоо: 4185 Нийтийн

Энэ хичээлээр бид сайтын хөл хэсгийг хэрхэн хийхийг үзснээр сайтын макетыг фотошоп программ дээр хийх цуврал хичээлүүд дуусна. Сайтын агуулга хэсгийн араас хөл хэсгийн текстийг шууд залгасан макет байж болох ч энэ нь миний бодлоор зохицол муутай санагддаг тул бид энэ хэсэгт сайтын толгой хэсгийн зургаас оруулаад макетаа дуусгах нь дээр гэж үзлээ.
Эхлээд бид хөл хэсэгт зориулан Footer үеүүдийн бүлгийг нэмээд түүн дотроо Image, Bar гэсэн хоёр бүлгийг бас нэмэн өгье. Бүлэг нь бие даасан өөрөөр хэлбэл Content, Status Bar, Header бүлгүүдтэй нэг түвшингийнх байх ёстойг анхаарна уу. Хөл хэсэг нь сайтын макетын тусдаа логик хэсэг шүү дээ.

  Нээгдсэн тоо: 1792 Төлбөртэй

Photoshop программаар хийгдэх олон үйлдлүүд самбар дээрээс хийгддэг. Дэлгэц дээрх зайг хэмнэх үүднээс зарим самбаруудыг бүлэгт нэгтгэсэн байдаг. Жишээ нь Navigator/Info, Color/Swatches/ Styles, History/Actions/Tool Presets, Layers/Channels/Paths, Character/Paragraph гэх мэтээр
Adobe Photoshop CS5 -д нийт 24 тусгай зориулалтын самбарууд байдаг. Ямар нэгэн самбарыг нээх хэрэгтэй бол Window цэснээс нээх шаардлагатай самбарын нэр дээр зүүн даралт хийхэд тухайн самбар өөрийн бүлэг дотроо идэвхижин гарч ирнэ.

  Нээгдсэн тоо: 2582 Төлбөртэй

Бидний дараагийн хийх зүйл бол блогийн хэсэг юм. Бэлтгэл ажлын хүрээнд бидэнд нэмэлт чиглүүлэгч хэрэгтэй. Сайтын төв хэсгээс блогийн хэсгийг 50px зайтай байршуулъя. Иймээс бид 700px -ийн түвшинд шинээр чиглүүлэгч байрлуулна. Түүнээс гадна Content бүлэгт шинээр Blog нэртэй үеүүдийн бүлгийг нэмээрэй. Өмнөх хичээлүүдийг үзсэн бол эдгээрийг амархан хийж сурсан байх.

Толгойн мөр.

Сайтын загвар дээр энэ хэсэгт сонингийн зураг оруулахаар төлөвлөсөн байгаа. Таны татан авсан файлууд дотор knewsticker.png нэртэй файл байгааг фотошоп дээр нээгээд сайтын дизайны файлд оруулан ирээд Blog бүлэгт оруулан үед icon нэр өгнө.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 45

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 81

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74