Фотошоп дээр сайтын макет хийх. Хичээл 10

Энэ хичээлээр бид сайтын хөл хэсгийг хэрхэн хийхийг үзснээр сайтын макетыг фотошоп программ дээр хийх цуврал хичээлүүд дуусна. Сайтын агуулга хэсгийн араас хөл хэсгийн текстийг шууд залгасан макет байж болох ч энэ нь миний бодлоор зохицол муутай санагддаг тул бид энэ хэсэгт сайтын толгой хэсгийн зургаас оруулаад макетаа дуусгах нь дээр гэж үзлээ.
Эхлээд бид хөл хэсэгт зориулан Footer үеүүдийн бүлгийг нэмээд түүн дотроо Image, Bar гэсэн хоёр бүлгийг бас нэмэн өгье. Бүлэг нь бие даасан өөрөөр хэлбэл Content, Status Bar, Header бүлгүүдтэй нэг түвшингийнх байх ёстойг анхаарна уу. Хөл хэсэг нь сайтын макетын тусдаа логик хэсэг шүү дээ.

Зураг.

Зургийн хэсгийг нэг их өндөр биш 50px байхаар авах ба эхлээд 1150px -д хэвтээ чиглүүлэгч тавин өгөөд Image бүлэгт Rectangle Tool (U) хэрэгслийг ашиглан сайтын загварын 100 хувийн өргөнөөр 50px өндөртэй тэгш өнцөгтийг үүсгэнэ. Үеийг background гэж нэрлээрэй.

Бид хөл хэсгийн дэвсгэрийг хийсэн тул зургаа оруулан ирнэ. Файлууд дотроосоо footer.png файлыг нээгээд дэвсгэр дээрээ оруулан ирнэ. Файлыг шууд зөөж болохгүй байвал Image -> Mode гэж ороод RGB Color -г зөвлөөрэй. Оруулан ирсэн үеийн зураг дээр цоожны зураг байвал үе түгжигдсэн гэсэн үг. Иймээс үе дээр хоёр даралт хийгээд OK товчийг дарахад түгжээний зураг байхгүй болно. Үүний дараа шилжүүлэлт хийн Image бүлэгт оруулаад үед image нэр өгөөд background үетэй clipping mask хийнэ. Одоо зургаа дэвсгэр дээрээ байрлуулна.

Зургийн хэсэг дууслаа.

Текст

Хөл хэсгийн текстийг хийнэ. Bar бүлэг дотроо Box гэсэн бүлэг нэмээд Rectangle Tool (U) хэрэгслээр ажлын хэсгийн үлдсэн тунгалаг зайг #f8f8f8 өнгөөр дүүргээд үеэ background гэж нэрлэнэ.

Одоо shadow нэртэй шинэ үе нэмээд түүнийг background үетэй clipping mask хийнэ. Gradient Tool (G) хэрэгслийг аваад хараас тунгалагт шилжсэн градиентыг 15px өндөртэй татна. Үеийн opacity параметрийг 15% болгоно.

Content бүлэгт байгаа border top үеийг Ctrl + J товчийг даран хуулаад Footer -> Bar бүлэг доторх Box бүлэгт оруулаад border top нэр өгөөд Shift товчийг дараад доош сумаар үеийг шилжүүлэн хөл хэсгийн зургийн доор байрлуулна. Үр дүнд нь хөл хэсэгт багахан хил үүсэх юм.

Эцэст нь шинээр текстийн үе үүсгээд Arial фонтоор Regular, 11px, Smoothing: none, #525252, Text-align: Center параметрээр компаний нэр, зохиогчийн эрхийн тухай мэдээллийг 800 px чиглүүлэгчийг голлуулан бичнэ. Текстийн үеийг Bar бүлэгт оруулна.

Ингээд бид сайтын дизайныг гаргаж дууслаа. Одоо Ctrl + H товчийг даран бүх чиглүүлэгчийг авбал сайтын загвар доорх байдлаар харагдана.

Сайтын макетыг фотошоп дээр хийх хичээлээс та тодорхой хэмжээний мэдлэгтэй болсон гэдэгт итгэж байна. Дизайн гаргах нь таниас нилээд хүч хөдөлмөр, сэтгэн бодох чадварыг шаардсан хүндхэн ажил. Сайт боловсруулах ажлыг яг ийм байдлаар эхлэн хийх нь бараг стандарт зам.

Нилээд олон хичээлийг тэвчээртэй уншин судалж манай сайтын хөгжилд хувь нэмрээ оруулж байгаа танд баярлалаа. Дараагийн цуврал хичээлүүд сайтын энэхүү макетыг хэрхэн кодлох талаар байх болно.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1918 Төлбөртэй

Бид энэ хичээлээр текстэд хэрхэн хөдөлгөөн /анимац/ оруулах тухай жишээнд дээр авч үзэх болно. Бид хичээлийн үр дүнд доорх үр дүнд хүрэх болно. Хичээлийн зорилго бол Animation хийх зарчмыг ойлгох явдал юм.

  Нээгдсэн тоо: 1649 Төлбөртэй

Үйлдэл (action) гэдэг нь нэг ижил командуудыг ашиглан зургуудыг боловсруулах ажиллагааг автоматжуулан ингэснээр ажиллагааг хурдан болгох хэрэгсэл юм.
Жишээ нь Та 200 зургийг сайтад байршуулах хэрэгтэй болсон гэе. Зургийн хэмжээг өөрчлөөд сайтад зориулан хадгалахад л хурдан хандах товчнуудыг ашиглан хийхэд л 40-50 минутыг зарцуулах болно. Үүний оронд 1-2 минутын дотор энгийн action бичээд дээрх бүх гар ажлыг машинд даатгаад өөрөө илүү үр дүнтэй зүйлийг хийж байх нь дээр шүү дээ.
Сайтад зургийг бэлтгэх макрог үүсгэх талаар авч үзье.

  Нээгдсэн тоо: 4997 Нийтийн

Сайтын дизайн гаргах ажил нь тусгай мэрэгжлийн хүмүүсийн хийдэг ажил. Зураг, өнгө будаг, сэтгэмж гээд их олон зүйлийг шаардсан нилээд бүтээлч ажил байдаг. Программчлалын эхний шат бол техникийн даалгавар гаргах буюу хийх гэж буй программаар юуг хийх дэлгэцийн интерфейс ямар байх, ямар шаардлагуудыг хангах гэх мэтээр захиалагчийн талаас тавигдах шаардлагуудыг тодорхойлсон бичиг баримтыг боловсруулах байдаг. Харамсалтай нь манайхан энэхүү чухал үе шатыг нэг их тоохгүй байснаас үүдэн төслийг хэрэгжүүлэх цаг хугацаа, хүч, хөрөнгө ихээр алддаг. Ямар ч ажлыг эхлэхийн өмнө эцсийн үр дүнгээ ямар байх талаар сайн бодсон байх нь чухал.

  Нээгдсэн тоо: 5176 Нийтийн

Эхлээд бид компьютертаа Photoshop -ыг суулгах хэрэгтэй. Программ нь үнэтэй байдаг ч интернетээс хайвал үнэгүй хувилбарыг олох боломжтой. За Adobe Photoshop -ыг суулгасан бол түүнийг ажиллуулъя. Хичээлүүдэд бид Adobe Photoshop CS5 хувилбарыг ашиглах болно. Таны программын хувилбар өөр байж болох ч онцын их зөрүү гарахгүй болов уу. Энэ хичээлээр программын үндсэн цонхны бүтцийг авч үзэх болно.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 42

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 41

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 97

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 77

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 63

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 59

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 76

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 72