Филидорийн хамгаалалт. Сокольскийн систем

Францийн алдарт шатарчин Филидорийг (1726-1795) хүндэтгэн гараанд түүний нэрийг өгсөн. Филидорийн жигүүрийн хүүнүүдийн тухай онолоор 3. ... c6 нүүдлийг b8 моринд саад үүсгэдэг тул сул гэж үздэг. Харин f7-f5 түлхэлттэй холбоотой 2. ... d6 -г хүчтэй гэж зөвлөсөн ч гарааны онол, практикаар 3. ... f5 нүүдэл няцаагдсан байдаг. Гэсэн хэдий ч гараанд цаг хугацааны туршилтыг даван туулсан өөр үргэлжлэлийг олсон. Филидорийн хамгаалалтаар хар бат бэх ч шахагдсан сөрөг боломж үүсгэхэд амаргүй байрлалтай болдог. Иймээс орчин үеийн тэмцээнүүдэд гарааг ховор хэрэглэдэг. Хичээлээр Сокольскийн систеийг үзье.

[Event "Филидорийн хамгаалалт.Сокольскийн систем"] 1. e4 e5 2. Nf3 d6 3. d4 Nf6 {Нимцовичийн санаачилсан энэхүү нүүдлийн санаа нь e4 хүүд зөрөж довтлон ноёны жигүүрийн хөлөлгөөнд чухал цаг хожиход оршино.} 4. dxe5 {энэ нүүдлээр Сокольскийн боловсруулсан систем эхлэнэ.} (4. Nc3 Nbd7 {нүүдлүүдийн дараа тоглолт Хенемийн хувилбарт шилжинэ.}) 4... Nxe4 5. Nbd2 ({Илүү нарийн тэмцэлд} 5. Qd5 Nc5 6. Bg5 Qd7 (6... Be7 {гэвэл} 7. exd6! Qxd6 8. Nc3 c6 9. Qxd6 Bxd6 10. O-O-O Be7 11. Bc4! {хэдийгээр бэрсээ солилцсон ч цагаан аюултай санаачлагатай.}) 7. Nc3 Ne6 ({эсхүл} 7... c6 8. Qd2 d5 9. h4 {гээд цагаан илүү боломжтой.}) 8. O-O-O {хувилбар хүргэдэг.}) (5. c4 {гэвэл хамгийн сайн нв} c6!? {хариу.}) 5... Nc5 (5... Nxd2 6. Bxd2 Be7! 7. Bc3 O-O 8. Bd3 Nc6 9. Qe2 Nxe5 10. Nxe5 dxe5 11. O-O-O {гээд тайван тоглолтод хүргэнэ.}) 6. Nc4 d5 7. Bg5 ({цагаан сайн тоглолттой} 7. Ne3 Be6 8. c4! {хувилбар сонирхол татахаар.}) 7... Qd7 (7... Be7!? {хариулт сонирхолтой.} 8. Bxe7 Qxe7 9. Qxd5 ({илүү нь} 9. Ne3 c6 10. c4 dxc4 11. Bxc4 {гээд цагаан байрлал илүүтэй.}) 9... Be6 10. Qd2 Nc6 {-гийн дараа хар хүүний хангалттай төлөөстэй:}) 8. Ne3 c6 9. c4 {9. Тe2 дараа нь 10. O-O гэсэн ч сайн. Системийн эгзэгтэй байрлал. Витковский - Прочовни (1995) нарын өрөгт} 9... Ne4 {дараагаар} ({эсхүл} 9... dxc4 10. Bxc4 {гээд давуутай}) 10. Qb3 h6 (10... Nxg5!?) 11. Bf4 g5 12. Bg3 g4 13. e6! {цагаан тактикийн хатгаагаар давуу бататгасан.}Qd8 (13... fxe6!? 14. Nxg4 Bg7 15. Bd3!?) 14. exf7+ Kxf7 15. Ne5+ Ke8 16. O-O-O {гэж тоглосон байдаг.}

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 2192 Төлбөртэй

Шатар эхлэн суралцагч мэдэх хэрэгтэй өргүүдийн талаар энэ хичээлээрээ үзье. Эдгээр өргүүд маш богинохон энгийн мэт боловч эхлэн суралцагчид ихээр гаргадаг алдаануудыг сурснаар өөрийн тоглолтондоо гаргахгүй байхад сургамжтай. Шатарт алдаа гарах нь хожигдохын эхлэл. Алдаж нүүгээд буцах нь бүр муу алдаа. Иймээс алдаануудыг мэддэг аль болохоор гаргалгүй тоглож сурах нь чухал.

  Нээгдсэн тоо: 246 Төлбөртэй

XX -р зууны эхээр Словакийн их мастер Рихард Рети боловсруулсан жигүүрийн төрөлд ордог гараа. Цагаан төвийн нүднүүдэд бодоор дарамтыг үүсгэн тэдгээрт хяналт тогтоохыг эрмэлзэнэ. Ихэнх хувилбарт нэг эсхүл хоёр тэмээгээ их диагоналд байршуулалтыг хэрэглэдэг. Гараа нүүдлүүдийн дараалал солигдох, өнгө нь солигдсон өөр гараанд шилжих зэрэг шинж чанартай. Гарааны онол болон практикийн боловсруулалтад М.Ботвинник, В.Смыслов нарын мастерууд ихээхэн хувь нэмэр оруулсан. Хичээлээр гарааны жишээ өргүүдийг харцгаая.

  Нээгдсэн тоо: 497 Төлбөртэй

Францийн алдарт шатарчин Филидорийг (1726-1795) хүндэтгэн гараанд түүний нэрийг өгсөн. Филидорийн жигүүрийн хүүнүүдийн тухай онолоор 3. ... c6 нүүдлийг b8 моринд саад үүсгэдэг тул сул гэж үздэг. Харин f7-f5 түлхэлттэй холбоотой 2. ... d6 -г хүчтэй гэж зөвлөсөн ч гарааны онол, практикаар 3. ... f5 нүүдэл няцаагдсан байдаг. Гэсэн хэдий ч гараанд цаг хугацааны туршилтыг даван туулсан өөр үргэлжлэлийг олсон. Филидорийн хамгаалалтаар хар бат бэх ч шахагдсан сөрөг боломж үүсгэхэд амаргүй байрлалтай болдог. Иймээс орчин үеийн тэмцээнүүдэд гарааг ховор хэрэглэдэг.

[Event "Филидорийн хамгаалалт"] 1. e4 e5 2. Nf3 d6 3. d4 (3. Bc4 {-д хард хамгийн энгийн нь} Be6 ({Үүнтэй төстэй байрлалд голлон гаргадаг алдаа нь} 3... Be7 4. d4 exd4 5. Nxd4 Nd7?? {үүний дараа цагаан} (5... Nf6 {гэж тоглох хэрэгтэй.}) 6. Bxf7+ Kxf7 7. Ne6! Qe8 ({эсхүл} 7... Kxe6 8. Qd5+ Kf6 9. Qf5# {гээд мад}) 8. Nxc7 Qd8 9. Qd5+ {гээд хожино.}) (3... Nc6 4. Nc3 Bg4 5. O-O {тохиолдолд хийх ёстой мэт} Nd4? {нүүдэл} 6. Nxe5! {гоё хариултаас үүдэн ашиггүй. Үр дүнд нь хар} dxe5 (6... Bxd1?? {гэвэл} 7. Bxf7+ Ke7 8. Nd5# {гээд Легалийн мад болно.}) 7. Qxg4 Nxc2 {муу боломжуудтай тоглолтыг хийхэд хүрнэ.}) 4. Bxe6 fxe6 5. d4 exd4 6. Nxd4 Qd7 {гээд тэнцүүхэн тоглолттой.}) 3... Nd7 {3. d4 нүүдэлд хар ихэнхдээ 3... Мd7} ({эсхүл} 3... Nf6 {хоёр үргэлжлэлийн аль нэгийг хэрэглэдэг.}) ({үүнээс гадна} 3... exd4 {гэх боломжтой ч төвийг алдаж байгаа нь хамгаалалтын стратегийн үндсэн санаанд тохирохгүй.} 4. Nxd4 (4. Qxd4 Nc6 5. Bb5 Bd7 {-гийн дараа испани өрөгийнх шиг байрлал үүснэ. Цагаан жишээ нь} 6. Bxc6 Bxc6 7. Nc3 Nf6 8. Bg5 Be7 9. O-O-O O-O 10. Rhe1 Re8 11. Qd2 h6 12. Bf4 Nd7 13. Nd4 Bf6 14. Nf5 Nc5 15. f3 {гээд илүү боломжтой.}) 4... Nf6 (4... g6) 5. Nc3 Be7 6. Bf4 O-O 7. Qd2 Re8 (7... a6 8. O-O-O d5 {гэвэл цагаан} 9. exd5 ({эсхүл} 9. e5! Nh5 10. Be3 c5 11. Nb3 {гээд хэрвээ} d4 {гэвэл} 12. Qe2 Qc7 13. Nd5 Qxe5 14. Nxe7+ Qxe7 15. Bd2! {гээд цагаан давуутай.}) 9... Nxd5 10. Nf5! ({харин} 10. Nxd5 Qxd5 11. Nb3 Qc6 {гэх хэрэггүй.}) 10... Nxf4 11. Qe3 {гэж тоглох хэрэгтэй.}) 8. O-O-O Bf8 9. f3 {гээд цагаан ихээхэн орон зайг эзэлнэ. Үүний зэрэгцээ цагаанд өрсөлдөгчийн ноёнд хүүний дайралт хийх муугүй ирээдүй бий болно. Хар төвд сөрөг цохилт хийн тэнцвэржүүлэх оролдлого олох нь эргэлзээтэй.}) (3... Bg4? {хариулт} 4. dxe5 Bxf3 5. Qxf3 dxe5 6. Bc4 {гээд цагаан давуутай болох тул алдаатай.})

3. d4 нүүдэлд хар 3... Мb2-d7 хариулах Хенемийн хувилбарыг авч үзье.

  Нээгдсэн тоо: 136 Төлбөртэй

Өргийг олон хувилбараар хурц тоглохыг хүсдэг хүмүүсийн дуртай гараа бол Англи гараа. Гараа маш олон хувилбартай тул гарааг нилээд сайтар судласны дараа тоглолтондоо ашиглавал илүү үр дүнтэй байх болов уу. Ямарч гарааны хувилбаруудыг боломжийн сайн мэддэг байвал гарааны төрөл бүрийн занга, алдаа хийх, байрлал болоод темп алдах зэрэг таагүй асуудлаас зайлсхийх боломжийг өгөхийн дээр өрсөлдөгчийн гаргасан сул нүүдэл, алдаа зэргийг өөртөө ашигтайгаар эргүүлэх боломжийг олгодог. Иймээс шатарт суралцагсад, сонирхогчдод сайтын шатрын хичээлүүд хэсэгт нийтлэгдсэн хичээлүүдийг үзэж судлахыг зөвлөе.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 150

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 123

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 312

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 167

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 196

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 139

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 138

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 264

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 189

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 1140

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 720

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1124