Орос өрөг. Жишээ өргүүд

Шатар сурахад мастеруудын тоглосон өргүүдийг судлах их ач холбогдолтойн дээр гарааны зарчмуудыг зөв хэрэглэж дадахад дөхөмтэй. Энэ удаад Орос өргийн жишээ өргүүдтэй танилцгаая. Мастеруудын өргийг судлахаасаа өмнө Орос өргийн онолын хэсгийн хичээлүүдийг судлаад гарааг мастерууд өрөгтөө хэрхэн ашиглаж байгааг судлахыг зөвлөе.

[Event "Москва, 2002."] [White "Широв"] [Black "Мотылев"] 1. e4 e5 2. Nf3 Nf6 3. Nxe5 d6 4. Nf3 Nxe4 5. Nc3 {Цагааны төлөвлөгөө энгийн. Бэрсний жигүүрийн хүчээ хурдан дайчлаад холын сэлгээ хийгээд харын ноёнгийн жигүүрт дайрах.} Nxc3 (5... Nf6 {хар хөлөлгөөнд нилээд хоцрох учраас бүрэн тэнцвэржүүлж чадахгүй.}) 6. dxc3 Be7 7. Bf4 O-O 8. Qd2 Nd7 9. O-O-O Nc5 10. Be3 {f4 -ийн тэмээг урьдчилан холдуулсан.} ({зүгээр} 10. Nd4 {гэсэн бол f4 -ийн цагаан тэмээ} Ne6 {нүүдэлд өртөнө.}) ({өөр боломж нь} 10. Kb1 Bf6 11. Be3 b6 12. Nd4 Bb7 13. f3 a6 {гээд нарийн боловч цагаан илүү санаачлагатай тоглолттой.}) 10... Be6 (10... Re8 {үргэлжлэл ч тохиолдож байсан.} 11. h4 Bg4! 12. Be2 Qc8 13. Kb1 Ne4 14. Qe1 Bf6 15. h5 Qe6 {Мxf2! гэхээр айлгасан. Хар сайн байрлалтай. (Шорт - Карпов, 2002)}) 11. Kb1 a6 12. Nd4 Bd7 13. f3 {цагаан хар шатруудыг идэвхитэй нүднүүдээс шахан ноёнгийн жигүүрт дайрахад бэлтгэж эхэлсэн.} Re8 14. h4 Na4 {Хар идэвхитэй төлөвлөгөө олоход амаргүй. Тэд бага орон зайтай, бэрсний жигүүрээр хүүний дайралтад бэлтгэхэд нилээд асуудалтай.} ({Хүүний хаяаг авах аюултай.} 14... Bxh4 15. g3 Qe7 16. Bf4 {гээд h шугам харыг тайван байлгахгүй.}) 15. Bg5 b5 16. Bd3 {морь c5 байрлалаа орхисноор цагааны цагаан хөлийн тэмээ идэвхитэй байрлалд гарсан.} Nb6 17. Qf4! {цагаан ноёнгийн жигүүрт хүчтэй бүлэг бий болгосон. Хар үүнд тодорхой эсэргүүцэл үзүүлж чадах зүйл багатай.} c5 18. Nf5 Bxf5 19. Bxf5 d5 20. Rhe1 g6 {шийдвэрлэх сулруулалт.} ({гэхдээ} 20... f6 21. Qh2 fxg5 22. hxg5 {-ын дараа цагаан давуугаар илүүрхэнэ.}) 21. Bh3 Bxg5 22. hxg5 Re7 23. Bg4 Qe8 (23... Rxe1 24. Rxe1 Nc4 {илүү идэвхитэй}) 24. Rh1 Qf8 25. Qf6 Nd7 26. Bxd7 Rxd7 27. Rxh7! {хар буусан.}

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 1797 Нийтийн

А. Нимцовичийн "Миний систем" номны хүүний гинж сэдвийн жишээ өргүүдээс толилуулъя. Хүүний гинжин дэх тэммцэл бол шатрын стратегийн маш чухал болоод хүндхэн сэдвүүдийн нэг тул жишээ өргүүдийг сайтар судлан суралцахыг зөвлөе. Хүүний гинжид зөв тоглож чадвал өрөгт давуу байдлыг олж авах сайн зэвсэг гэдгийг сануулъя.

  Нээгдсэн тоо: 2177 Төлбөртэй

Өмнөх хичээлийн жишээнүүдээс дүгнэн үзвэл захын хүүг бэрс гаргахад хамгаалж байгаа тал боломж ихтэй байсан. Тэгвэл илүү хүү нь захын биш байрлалтай бол байдал хэрхэн өөрчлөгдөх вэ? Хүчтэй тал өөрийн төлөвлөгөөг биелүүлж чадах уу? Захын хүүнүүд хичээлийн 2-р диаграмд хамгаалж байгаа талын ноён хүүний замд саад хийж чадахааргүй тохиолдолд асуудал амархан шийдэгдэж байсан. Тэгвэл хүүний давшиж байгаа босоо шугамд эсрэг ноён зогсож байгаа бол юу болох вэ? Дараах жишээнүүдээр дээрх асуултуудад хариулт өгөхийг оролдоё.
Юуны өмнө 1-р диаграмд анхаарна уу.

  Нээгдсэн тоо: 1511 Төлбөртэй

Бидний үзсэн давхар дайралтын зэрэгцээ практикт их дэлгэрсэн тактикийн арга нь дараа юм. Дараа гэдэг нь шулуун довтолгоо хийдэг (бэрс, тэрэг, тэмээ) боднууд өөрийн ардаа илүү үнэтэй шатар эсвэл обьектыг хааж байгаа өрсөлдөгчийн бод болон хүүг довтлохыг хэлнэ. Эндээс дарааг гурван обьект бүрдүүлдэг гэдэг нь ойлгомжтой. Үүнд 1. Дарагч 2. Холбогч (хаагч) 3. Дараанд орогч тус тус орно. Гэхдээ сүүлийн хоёр нь нэг талынх байх ёстой. Хэрвээ хаагч шатар нь ямар нэгэн чухал нүдийг хааж байгаа бол дараанд хоёр шатар оролцоно.
Бүрэн ба бүрэн бус гэсэн хоёр төрлийн дараа байдаг. Дараанд орогч нь ноён байвал дарааг бүрэн дараа гэх бөгөөд хаагч нь нэг ч нүүдэл хийх боломжгүй байвал ийм дарааг үнэмлэхүй бүрэн гэж хэлдэг. Зарим тохиолдолд хаагч нь дарааны шугамын дагуу нүүдэл хийх боломжтой байдаг ба үүнийг харьцангуй бүрэн дараа гэдэг. Дарааны төрлүүдийг жишээгээр харцгаая.

  Нээгдсэн тоо: 606 Төлбөртэй

Гарааны онолыг сайн судалбал таны тоглолтод мэдэгдхүйц дэвшил гарах болно. 1. d4 гэж бэрсний хүүгээ түлхэн эхлүүлсэн гараанд хуучин энэтхэг хамгаалалтыг ихээр хэрэглэдэг. Гараа Земишийн систем, фианкетто, сонгодог систем гээд олон хувилбартай бөгөөд энэ удаад гарааны Петросяний системийг авч үзье.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 45

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 105

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 86

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75