Таррашийн хамгаалалт

Хаалттай гарааны төрөлд багтах бэрсний гамбитийн с4 хүүний хаяаг хар аваагүй тохиолдолд үүсдэг хувилбарыг татагалзсан бэрсний гамбит гэж нарлэдэг. XX зууны эхэнд хар тэнцүүхэн байрлалтай болох ганц зам бол төвийн төлөө хүүгээр тэмцэх гэх онол давамгайлж байснаас энэхүү хамгаалалт хамгийн өргөн дэлгэрсэн гарааны нэг болсон. Энэ удаад Татгалзсан бэрсний гамбитийн Тарашийн хамгаалалтын талаар авч үзнэ.

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 110 Бүртгүүлэх

Сокольскийн гарааны жишээ өргүүдийн үргэлжлэлийг таницуулъя. Сайтад орчин цагт ихээр хэрэглэдэг шатрын бүх төрлийн гараануудын хичээлүүдийн багцыг оруулсанг үзэн судлахыг зөвлөе. Сайтад шатар гэлтгүй төрөл бүрийн хичээлүүдийн багцууд нийтлэгдсэн бөгөөд судалж суралцах нь таны хэрэг ч аль болох эртнээс бие даан суралцах арга барилд суралцвал танд төчнөөн өгөөжтэй гэдгийг санаарай. 

[Event "Минск, 1960."] [White "Гильгевич"] [Black "Войцех"] 1. b4 e5 2. Bb2 e4?! {зөв гэхэд хэцүү.} (2... Bxb4!? {анхаарал татахаар. Төвийн хүү жигүүрийнхээс чухал гэдэг ч хар ийм аргаар темп хожин цагаан санаачлагыг авахад саад хийнэ. Жишээ нь} 3. Bxe5 Nf6 4. c4 O-O 5. e3 ({эсхүл} 5. Nf3 d5 6. e3 (6. cxd5 Nxd5 7. g3 {илүү}) 6... c5 7. cxd5 Nxd5 8. Be2 Nc6 9. Bb2 Bf5 {гээд хар аятайхан тоглолттой. (Мелич - Берзиньш, Лихтенштейн, 2003)}) 5... d5 6. cxd5 Nbd7! 7. Bb2 Nc5 8. Nf3 Bf5 9. Be2 Nxd5 {гээд харын боломж муугүй. (Козлов - Рашковский, 1976)}) 3. e3 d5 4. c4 dxc4 ({цагаан хөлөлгөөнд туслахгүй} 4... c6 {илүү}) 5. Bxc4 Qg5?! {яаруу сөрөг дайралт байрлалын үндэслэлгүй.} 6. Ne2 Nf6? {f7 нүдийг хамгаалалтгүй үлдээсэн.} 7. Qb3 Qxg2 (7... Qg6 8. Nf4 {-ийн дараагаар хар хүү сул өгнө.}) 8. Rg1 Qxh2 9. Bxf7+ Kd8 10. Bxf6+ gxf6 11. Nbc3 Qe5 12. O-O-O Bf5 13. d3! exd3 14. Nf4 Bd6 15. Nxd3 Bxd3 {ноёнгийн байрлалыг сулруулсан.} (15... Qe7 {гэвэл} 16. e4! {эвгүй.}) 16. Rxd3 a5 17. f4 Qf5 18. Rd5 Qh3 19. Ne4 Ra6 20. b5 Rb6 21. Qc3 Nd7 22. Ng5! {e6 руу тэмүүлсэн.} Qh2 23. Ne6+ Ke7 (23... Kc8 24. Rxd6! Qxg1+ 25. Rd1 {c7 дээрх маднаас заналаас болоод хар бэрсээ алдах тул муу.}) 24. Rg7 Qxa2 {гээд шийдвэрлэх комбинац орно.} 25. Bh5+! Kxe6 26. f5+! Kxd5 27. Qd4#

  Нээгдсэн тоо: 1321 Бүртгүүлэх

Нүүргүй хүү хичээлийн материалуудыг практикт хэрхэн ашиглаж буй жишээ өргүүдийг үргэлжлүүлэн хүргэж байна. Өргүүдийг сайн судлаад онолын аргачлалуудыг практикт яаж ашиглаж байгаад суралцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 949 Нийтийн

XIX -р зууны Оросын шатарчид А. Петров, К. Яниш нарын боловсруулсан энэ өргийн стратегийн санаа нь e4 хүүд шууд сөрөг довтлон санаачлагыг булаах. Цагаан зөв тогловол гарааны давуугаа хадгалж чаддаг. Гэхдээ сүүлийн үед хард тоглолтыг хурцатгах, сөрөг боломжууд гаргах бололцоог өгсөн цөөнгүй сонирхолтой санаанууд гарч ирсэн. Орос өрөг А. Карпов, В. Крамник зэрэг олон их аваргуудын гарааны хэрэгсэлд багтдаг.

  Нээгдсэн тоо: 225 Төлбөртэй

Энэхүү гамбит 1896 онд Будапештэд М.Адлер - Г.Мароци нарын өрөгт анх тоглогдсон. Цааш Унгарын И.Абоньи, Ж.Барас, Д.Брейер зэрэг мастерууд дэлгэрэнгүй судалгааг хийснээр нилээд практик амжилтанд хүрсэн ч 1925 онд А.Алехиний хоёр хожлын дараагаар гарааны нэр хүнд унасан байдаг. Өнөө цагт Будапештийн гамбитийг харын тоглолтод ямар нэгэн түвшинд хангалттай зөв арга гэж үздэг ч нилээд эрсдэлтэй. Их мастеруудийн өрөгт гараа ховор тохиолддог.

[Event "Будапештийн гамбит"] 1. d4 Nf6 2. c4 e5 {Унгарын мастерууд боловсруулсан төвийн тэмцлийн ямар нэгэн бэлтгэлгүйгээр хийгдсэн энэ гамбитийн нүүдлийн дүнд хар хэдэн чухал темп алдсанаар тэдэнд сайнгүй нь батлагдсан.} 3. dxe5 Ng4 ({хааяа} 3... Ne4 {гэж тоглодог. Цагаанд} 4. Nd2 {сайн. Жишээ нь} (4. Qc2 {-ын дараа ч цагаан давууг авна. Жишээ нь} d5 5. exd6 Bf5 6. Nc3 Nxd6 (6... Ng3 {муу} 7. Qa4+ Bd7 8. Nb5!) 7. e4 Nxe4 8. Bd3 (8. Nxe4 {гэвэл} Bb4+) 8... Nxf2 9. Bxf5 Nxh1 10. Nf3 Bc5 11. Ne4 {гээд хар хамгаалахад хүнд.}) 4... Nc5 5. Ngf3 Nc6 6. g3 Qe7 7. Bg2 {одоо} Nxe5 {гэвэл} 8. Nxe5 Qxe5 9. O-O {гээд цагаан хөлөлгөөнд давуутайн дээр төвийн нүднүүдэд хүчтэй дарамттай.}) 4. Nf3 (4. f4 {аюултай.} Bc5 5. Nh3 d6 6. exd6 O-O 7. dxc7 Qxc7 8. Nc3 Bb4 {гээд хар хүчтэй дайралттай.}) ({хурц тоглолтод} 4. e4 {хүргэнэ.} Nxe5 5. f4 Nec6 (5... Ng6 {боломжтой.}) 6. Be3 Na6 7. Nc3 Bc5 {цагаан өөрийн давууг батлахад хүндхэн.}) 4... Nc6 (4... Bc5 {хувилбарт цагаан давуугаа хадгална. Жишээ нь} 5. e3 Nc6 6. Be2 Ngxe5 7. Nc3 d6 8. O-O O-O 9. b3 Bf5 10. Bb2 Re8 11. Na4 Bb6 12. Nxb6 axb6 13. Nd4 Bd7 {гээд хар амаргүй хамгаалалтад шилжинэ.}) 5. Bf4 Bb4+ (5... f6 6. exf6 Qxf6 7. Qd2 Bb4 8. Nc3 Bxc3 9. bxc3 d6 10. e3 {-ын дараагаар хар хүүний хангалттай нөхөөсгүй.}) 6. Nbd2 {Рубинштейний санал болгосон нүүдэл. Ийм үргэлжлэлд цагаан удаан хугацааны дарамтыг авдагийг практикаар нотлогдсон.} Qe7 7. a3 Ngxe5 8. Nxe5 (8. axb4?? {гэвэл} Nd3#) 8... Nxe5 9. e3 Bxd2+ 10. Qxd2 d6 11. Be2 {цагаан хоёр тэмээтэй ба төвд идэвхитэй байрлалтай.}

Гамбитийн жишээ өрөгийг харцгаая

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 45

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 106

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 63

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 87

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75