Бенкогийн гамбит

1940 -өөд онд Куйбышевийн /одоогийн Самара/ шатарчин Аргунов практикт оруулан ирсэн гарааны нүүдлүүдийн энэхүү дараалалд П.Романовский Волгийн гамбит нэрийг санал болгосон байдаг. Барууны хэвлэлүүдэд гамбитийг Америкийн их мастар Пала Бенкогийн нэрээр нэрлэдэг.
Гарааны үндсэн санаа нь хар хүүний хаяагаар цагааны бэрсний жигүүрт хагас нээлттэй шугам болон g7 -гийн тэмээгээр a1-h8 диагоналаар бодны дарамтыг үүсгэх юм.

Шатарын нүүдлүүдийг тогтоох амархан хэдий ч сайн тоглож сурахад гарааны онол маш чухал гэдгийг удаа дараа сануулсаар ирсэн. Гарааны онолын мэдлэг дутуу байдгаас ихэнх хүмүүс ялангуяа эхлэн суралцагсад өргийн эхний нүүдлүүдэд алдаа хийн улмаар өргийн хувь заяаг шийдэх нь олонтоо тохиолддог. Шатар их тогловол сайжирдаг гэдэг ч онолын мэдлэгийг эзэмшвэл илүү хурдан, үр дүнтэй, сайн тоглох чадвартай болно гэдэгт итгээрэй.

Материалыг тусгай эрхтэй хэрэглэгч үзнэ.

request_quoteТусгай эрх авах

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 2143 Төлбөртэй

Эрт үеийн шатрын гараануудын нэг бол Итали өрөг юм. Итали хэлээр "Giuoco Piano" буюу "Чимээгүй эхлэл" гэж нэрлэдэг энэхүү гарааг тоглолтдоо амжилттай хэрэглэж байсан Италийн мастеруудын судалгаанууд бүр 16-р зуунд гарсан байдаг.

[Event "Итали өрөг"] 1. e4 e5 2. Nf3 Nc6 3. Bc4 {цагаан зөвхөн ноён хамгаалж буй f7 нүдийг хараалсан. Гарааны зарим хувилбарууд хурц тоглолтонд хүргэдэг ч зөв хамгаалж чадвал хар бүх аюулыг хариулж чадна.} Bc5 {нүүдлийн дараа шатрын онолд 15-р зууны сүүлээр орж ирсэн итали өрөг тоглогддог. Хуучин цагт өргийг их хэрэглэдэг байсан ч хард найдвартай хамгаалалт олдсоны дараа алдар нь буурсан.}

Нийтлэлээр Итали өргийн үндсэн хувилбаруудын нэг c2-c3 үргэлжлэлийн судалгааг танилцуулъя.

  Нээгдсэн тоо: 2539 Төлбөртэй

Энэ удаагийн хичээлээр бид ноёны гамбитын Кизерицийн хувилбарын өөр нэгэн тохиолдлыг авч үзэх болно. Ингээд эхний нүүдлүүд бол хамгийн өргөн дэлгэрсэн хувилбар бөгөөд 1. e4 e5 2. f4 exf4 3. Мf3 g5 4. h4 g4 5. Мe5 Мf6 6. Тc4 d5 7. exd5 Тd6 8. d4 O-O 9. Тxf4 Мh5 10. g3 f6 11. Мxg4 Бe8+ гээд бидний үзсэн Ноёны гамбитын Кизерицийн хувилбар 1 хичээлийн байрлал үүснэ. Зургийг хар.

  Нээгдсэн тоо: 998 Нийтийн

1824 онд Эдинбург -  Лондонгийн шатарчдын захидлаар тоглогдсон өргүүдэд шотландын шатарчид төвийн эртлэн урагшлалтыг амжилттай хэрэглэснээр үүссэн энхүү гарааг орчин цагт тэмцээнүүдэд гарааг өргөн хэрэглэдэг. Өргийг зөв эхлүүлэх нь амжилтын үндэс байдаг учраас шатрын гарааны онолыг судлан суралцах нь шатар сонирхогч бүрийн заавал хийж хэрэгжүүэх ажил. Шатар олон тоглох нь техникийн хувьд сайжрахаас онолд суралцах аргачлал биш тул сайтын шатрын онолтой хамааралтай хичээлүүдийг үзэхийг зөвлөе.

  Нээгдсэн тоо: 468 Төлбөртэй

Шатар тоглож сурахад гарааг мэдэхээс гадна хэрэглэж сурах чухал үүрэгтэй. Энэ удаад хуучин энэтхэг хамгаалалтаар их мастерууд хэрхэн тоглосон өргүүдийг орууллаа. Мастерууд гарааг хэрхэн ашигласан жишээ өргүүдийг сайн судлан ойлгоод өөрийн тоглолтодоо хэрэглэж сурахыг зөвлөе.

[Event "Лос-Анжелес, 1963."] [White "Олафсон"] [Black "Решевский"] 1. c4 Nf6 2. d4 g6 3. g3 Bg7 4. Bg2 O-O 5. Nf3 d6 6. O-O Nbd7 7. Qc2 {d4 хүүний солилцоо хийгдэхэд цагаан d шугамыг тэргээр эзлэхээр зэхсэн.} (7. Nc3 {ч нилээд өргөн тархсан үргэлжлэл.}) 7... e5 {сонгодог хариулт.} ({Рашковскийн олсон} 7... c5!? {нүүдэл анхаарал татахаар. Лернер - Рашковский (1979) нарын өрөгт} 8. Nc3 a6 9. Rd1 ({харин} 9. h3 Rb8! (9... cxd4 {сул} 10. Nxd4 Qc7 11. Be3 e5? 12. Nb3 Qxc4 13. Qd2 Nc5 14. Na5! {гээд цагаан давуу. (Романишин - Григорян, 1980)}) 10. Rd1?! (10. Be3 {арай илүү ч энд} b5 11. cxb5 axb5 12. dxc5 Nxc5 13. Nd4 b4! {гээд хард бүх зүйл хэвийн. (Слуцкий - Григорян, 1983)}) 10... Qc7 11. Be3 b5 12. cxb5 axb5 13. Rac1 b4 14. Na4 c4! {дараагаар хар санаачлагыг авсан. (Слуцкий - Каспаров, 1981)}) 9... cxd4 10. Nxd4 Qc7 11. b3 Rb8 12. Ba3 Ne5 13. Qd2 Bd7 {гэж харилцан боломжуудтайгаар үргэлжилсэн.}) 8. Rd1 Re8 (8... Qe7! {хариулт боломжтой. Жишээ нь} 9. Nc3 ({цагаан 9 эсхүл 10 дахь нүүдэлдээ} 9. dxe5 {гэж тоглох нь дээр байсан.}) 9... c6 ({Романишин - Акопян, 1989 нарын өрөг} 9... Re8 10. Bg5?! c6 11. Ne4 exd4 12. Nxd4 h6! 13. Nxf6+ Nxf6 14. Bf4 Ng4 15. h3 Nxf2! 16. Kxf2 g5 {сонирхолтой үргэлжлэн бас л хар давуутай болсон.}) 10. e4 a5! 11. b3 h5! 12. Ba3! exd4! 13. Nxd4 Nc5 14. Re1 Re8 15. Rad1 h4 {хар давуутай. (Макнэб - Кочиев, 1982)}) 9. e4 ({Романишин энэ байрлалд} 9. dxe5 {нүүдлээр эхлэх харахад даруухан ч аюултай төлөвлөгөөг амжилттай хэрэглэж байсан. Жишээ нь} dxe5 10. e4 c6 11. h3 Qc7 12. Be3 b6 13. Nc3 Bf8 14. a3 Ba6 15. Bf1 Rad8 16. b4! Bg7 17. Rac1 Bb7 18. Qa4 {гээд цагаан бат давуутай болно. (Романишин - Балашов, 1977)}) 9... c6 10. Nc3 exd4?! {эхний алдаа.} ({Болевславскийн} 10... Qe7! {хамаагүй хүчтэй. Энд} 11. h3? {гэх нь сайнгүй.} (11. b3 {гэвэл} exd4 12. Nxd4 Nc5 13. f3 a5 14. Bb2 Qc7! {гээд цааш Бc7-b6 -гийн дараа сайн байрлалтай.}) 11... exd4! 12. Nxd4 Nc5 {цагаан} 13. f3 {гэж хариулахаас аргагүй. (Кан - Болеславский, 1952)}) 11. Nxd4 a5 {одоо харын байрлал хурдан муудан тэд сөрөг тоглолтгүй болно.} (11... Qe7 {илүү ч} 12. Bf4! {гээд цагааны боломж илүү.}) 12. h3 Qe7 13. Bf4! {ийм байрлалын ердийн аргачлал.} Rd8 ({харын} 13... Nc5 {эрчимтэй нүүдэл} 14. Nxc6! bxc6 15. Bxd6 {-гаас үүдэн боломжгүй учраас идэвхигүй хамгаалалтаар хязгаарлагдахаас аргагүй.}) 14. Rd2 Nc5 15. Rad1 Ne8 16. Be3 Bd7 17. Re2 Nc7 18. f4! {e4 хүүг сулруулах нь нөлөө байгатай. Цагаан илүү их орон зайг эзэлсэн.} Rac8 19. Bf2 Be8 20. Kh2 Qf8 21. Qd2 N7a6 22. Nf3 f5?! {хар тэсвэр алдсан. Тоглолт цагаанд илт ашигтайгаар задарсан.} ({Авербахийн зааснаар} 22... f6 {гэж битүү хамгаалалтад шилжих нь илүү байсан.}) 23. Bd4! fxe4 24. Bxg7 Qxg7 25. Nxe4 Nxe4 26. Rxe4 d5 27. Rd4 Nb4 28. Ng5! {хүчтэй цохилт. Хар материалын алдагдлаас зайлахгүй.} Bf7 29. Nxf7 Qxf7 30. a3 c5 31. Rxd5 Nxd5 32. Bxd5 Rxd5 33. cxd5 Re8 34. d6 Qd7 35. g4 b6 36. Qd5+ Kg7 37. Rd2 Re6? 38. Qxe6! {гээд хар буусан.}

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 50

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 45

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 110

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 67

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 65

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 92

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 77