Галт текст

Энэ хичээлээр бид фотошопын филтерүүдийг ашиглан текстэд эффект оруулах энгийн аргыг авч үзэх болно. Хичээлээр бид текстэнд доорх зураг дээрх эффектийг хэрхэн үүсгэхийг сурах юм.

1-р алхам. File → New гэж ороод шинэ хуудас үүсгэнэ. Хэмжээг өөрсдөө сонгон аваараай.Харин Color mode нь  Grayscale байх хэрэгтэй. Цагаан дэвсгэр дээр хараар доорх текстээ (Horizontal Type) бичээрэй. Текстийг бичихдээ томхон фонтыг ашиглаарай.

2-р алхам. Текстээ бичсэний дараа хэв болон хэмжээг Ctrl+T даран өөрчилж болно. Манай текст ба дэвсгэр (фон) хоёр тус тусдаа үе дээр байгаа учраас эдгээрийн Ctrl+E даран нийлүүлье.

3-р алхам. Filter → Pixelate → Crystallize гэж ороод Cell Size хэмжээг 3-5 хооронд өгөөд Ok дарна. Галаас гарч байгаа дулааныг бодьтой болгох үүднээс Filter → Blur → Gaussian Blur филтерийг 1 pixel радиустай ашиглана. Одоо таны зураг доорх хэлбэртэй болсон байх ёстой.

4-р алхам. Зургийн өнгийг эсрэгээр нь сольё. Үүний тулд Image → Adjustments → Inverse гэж орно.

5-р алхам. Галын дөлийг үүсгэхийн тулд зургаа цагийн зүүний дагуу 90 градусаар (Image → Rotate canvas  → 90 CW ) эргүүлье. Галын дөлийг бид Wind ( Filter → Stylize → Wind ) филтерийг From the Left параметртэй ашиглан хийнэ.

6-р алхам. Галын дөл бага байгаа санагдвал Ctrl+F даран филтерийг дахин хэрэглэж болно.

7-р алхам. Галын дөлөө бага зэрэг долгионтой болгож өгье. Ингэхдээ Ripple ( Filter → Distort → Ripple ) филтерийг Size → Medium , Amount → 50% параметртэйгээр хэрэглэе.

8-р алхам. Одоо зургаа буцаагаад анхны байрлалд нь (Image → Rotate canvas  → 90 CCW ) оруулна. Галтай төстэй болсон байгаа биз.

9-р алхам. Ripple ( Filter → Distort → Ripple ) филтерийг Size → Large ( эсвэл High)  , Amount → 30% параметртэйгээр дахин хэрэглэе. Одоо галаа будах л үлдлээ. Үүний тулд зургийн горимыг Image → Mode → Indexed Color гэж орон өөрчилнө.

10-р алхам. Зургаа өнгөтэй болгохын тулд Image → Mode → Color Table гэхэд өнгөний тохиргоо хийх хүснэгт гарч ирнэ. Одоо Table талбарт Black Body - г сонгоход галт текст үүснэ.

Параметрүүдийн утгуудыг өөрийн хүссэн байдлаар өөрчлөн хэрэглэн туршин үзэх хэрэгтэй. Гол нь ашиглагдаж байгаа филтерүүд хэрхэн ажилладаг болохыг ойлгон авахыг хичээгээрэй.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 4333 Төлбөртэй

Adobe Photoshop -ийн хэрэгслүүдийн дараагийн хэсэг бол геометрийн дүрсүүдийг үүсгэх хэрэгслүүд юм. Энд ажиллагааны хувьд их төстэй төрөл бүрийн дүрс үүсгэх зургаан хэрэгсэл байдаг.

  Нээгдсэн тоо: 1690 Нийтийн

Эхний хэсэг хэрэгслүүдийн дараагийн бүлэг хэрэгслүүд бол хурдан сонгох хэрэгслийн бүлэг юм. Энд Quick Selection Tool (Хурдан сонголт),  Magic Wand Tool (Шидэт саваа) гэсэн хоёр хэрэгсэл байдаг.

- Quick Selection Tool (W) (Хурдан сонголт) зургийн хэсгийг чөлөөт хэлбэрээр сонгох ажиллагааг хөнгөвчлөн өгнө. Хэмжээг тохируулан удирдаж болдог дугуй бийрээр гараараа сонголтын хэсгийг хурдан үүсгэх боломжтой. Хэсгийг үүсгэж байх явцад сонголтын хэсэг өргөжнө. Сонголтыг зургийн аль ч хэсэгт хийж болох бөгөөд эдгээр хэсгүүд нэгдэн сонголтыг үүсгэнэ. Сонгосон хэсгээ багасгах эсвэл өөрчлөх хэрэгтэй бол Alt товчийг дарж байгаад хийнэ. Хэрэгслийн тохиргооны самбарт хурдан сонголт хийх горимыг тохирох товчнуудыг ашиглан тохируулж болдог. Хэрэгслийн тохиргооны самбарыг авч үзвэл.

  Нээгдсэн тоо: 5179 Нийтийн

Эхлээд бид компьютертаа Photoshop -ыг суулгах хэрэгтэй. Программ нь үнэтэй байдаг ч интернетээс хайвал үнэгүй хувилбарыг олох боломжтой. За Adobe Photoshop -ыг суулгасан бол түүнийг ажиллуулъя. Хичээлүүдэд бид Adobe Photoshop CS5 хувилбарыг ашиглах болно. Таны программын хувилбар өөр байж болох ч онцын их зөрүү гарахгүй болов уу. Энэ хичээлээр программын үндсэн цонхны бүтцийг авч үзэх болно.

  Нээгдсэн тоо: 1649 Төлбөртэй

Үйлдэл (action) гэдэг нь нэг ижил командуудыг ашиглан зургуудыг боловсруулах ажиллагааг автоматжуулан ингэснээр ажиллагааг хурдан болгох хэрэгсэл юм.
Жишээ нь Та 200 зургийг сайтад байршуулах хэрэгтэй болсон гэе. Зургийн хэмжээг өөрчлөөд сайтад зориулан хадгалахад л хурдан хандах товчнуудыг ашиглан хийхэд л 40-50 минутыг зарцуулах болно. Үүний оронд 1-2 минутын дотор энгийн action бичээд дээрх бүх гар ажлыг машинд даатгаад өөрөө илүү үр дүнтэй зүйлийг хийж байх нь дээр шүү дээ.
Сайтад зургийг бэлтгэх макрог үүсгэх талаар авч үзье.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 102

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 78

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74