RxJs санг суулгах

Сүүлийн жилүүдэд интернетэд сууриласан програмуудын хэрэглэгч талын хуудсыг javascript сангуудыг ашиглан боловсруулах хандлага эрчимтэй хөгжиж байна. Javascript хэлийг бүх хөтөчүүд дэмжин ажилладаг нь сервер талын ачааллаг бууруулах, програмыг ажиллагааг илүү динамик, интерактив болгох, сервертэй өгөгдөл солилцох ажиллагаа зэргийг илүү хөнгөн хялбар болгоход чухал хэрэгтэй зүйл. Одоо цагт хэрэглэгчдийн компьютеруудын хүчин чадал, өгөгдөл боловсруулах хурд гээд бүхий л нөөцүүүд хангалттай сайжирсан нь нэг хуудаст программ буюу SPA -г боловсруулан ашиглах таатай нөхцлийг бүрдүүлсэн. Javascript хэлний боломжийг бүрэн ашиглан төрөл бүрийн өгөгдлүүдтэй их эвтэйхэн ажиллах боломжиг RxJs сан олгодогийг та хичээлүүдээс мэдэх болно.

Хичээлд RxJs санг компьютертаа суулган, туршилтын төслийг үүсгэхийг авч үзэцгээе. Хичээлд WebStorm засварлагчийг ашиглах ч та өөрийн дуртай засварлагчийг ашигласан ч болно.

WebStorm засварлагчийг нээгээд rxjs_lesson нэртэй хоосон төслийг үүсгээд засварлагчийн терминалыг нээгээд npm install rxjs@5.3.0 командыг өгнө. Хичээлд сангийн 5.3.0 хувилбарыг ашиглана. Та хамгийн сүүлийн хувилбарыг суулгаж болно. Код онцын ялгаагүй ажиллана. Сүүлийн хувилбаруудад зарим нэгэн шинэчлэл хийгдсэн байвал түүнийг сангийн албан ёсны сайтаас үзээд явахад асуудлагүй.

RxJs санг суулгахдаа npm утилитыг ашигласан. Кодыг бичихдээ WebStorm хэрэгслийг ашиглаж байгаа болохоор түүний терминалыг ашиглан командыг өгч байгаа юм. Таны компьютерт WebStorm суугдаагүй бол үйлдлийн системийнхээ терминалын цонхыг нээх командыг ашиглаарай. Жишээ Windows -ын хувьд cmd команд. 
Үйлдлийн системийн терминалыг ашиглахын тулд таны компьютерт node.js сан суусан байх ёстой. Санг хэрхэн суулгаыг Node -ийг суулгах хичээлээс үзээрэй. npm install rxjs@5.3.0 командыг төслийн хавтас дотроос ажлуулах хэрэгтэй гэдгийг сануулъя.
Команд ажиллаж дуусахад манай төслийн хавтаст RxJs сангийн кодыг агуулсан node_modules гэсэн хавтас үүснэ. node_modules хавтас доторх rxjs хавтсыг нээн харвал сангийн цөм болох олон тооны файлууд, төрөл бүрийн классууд байгаа. Гэхдээ бид ямар нэгэн компиляторгүйгээр хөтөч дээр шууд ажиллах учраас бидэнд bundles хавтаст байрлах сангийн компиал хийгдсэн код Rx.min.js файл хэрэг болно. Сангийн ажиллагааг хөтөч дээр шууд харах гэж байгаа учраас төсөлд

<!DOCTYPE html>
<html lang="en">
<head>
    <meta charset="UTF-8">
    <title>RxJs сан</title>
</head>
<body>

<script src="node_modules/rxjs/bundles/Rx.min.js"></script>
<script src="index.js"></script>
</body>
</html>

код бүхий index.html файлыг нэмье. <script src="node_modules/rxjs/bundles/rx.min.js"></script> мөр бол манай html файлд rx.min.js файлыг оруулан ирэхийг заана. Сангийн ажиллагааны жишээг тусдаа index.js файлд бичнэ гэж үзээд түүнийг <script src="index.js"></script> гэж бас оруулан ирнэ. Иймээс index.js файлыг төсөлдөө нэмэн өгөөрэй. Өөрсдийн кодын файлыг rx.min.js файлыг оруулсны дараа бичин өгөх хэрэгтэйг сануулъя. Одоо манай төслийн бүтэц

болсон байгаа. index.html файлыг хөтөч дээр нээе. WebStorm дээрээс файлыг хөтөч дээр нээхийн тулд Alt + f2 хослолыг дараад хөтчөө сонгож болохоос гадна кодын ажлын дэлгэц дээрээс хөтөчийн зураг дээр дарахад болно. Харин файл эксплорер дээрээс нээхдээ Shift товчийг дарж байгаад нээгээрэй. Файлыг нээгээд хөтөчийн Console хэсгийг харвал

юу ч байхгүй байгаа. Бид index.js файлд ямар нэгэн код бичээгүй тул энэ нь ойлгомжтой. index.js файлд

console.log(Rx);

командыг бичин өгье. Дээрх мөрөөр манай хуудас RxJs санг харж байгааг шалгаж байгаа хэрэг. Rx бол сангийн суурь обьект юм. Хөтөч дээрх хуудсаа шинэчилбэл

консолд обьектыг харуулна. Энд маш олон тооны классууд харагдаж байгаа нь бид хуудастаа RxJs санг оруулан ирж чадсанг илтгэнэ. Ингээд бид RxJs санг компьютертоо суулган санг судлах төслөө үүсгэн ажиллагааг шалган үзлээ. Дараагийн хичээлээс сангийн ажиллагааг практик жишээгээр судлана.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 2246 Төлбөртэй

JavaScript бол обьект хандлагатай хэл. Нөхцөл ба циклийн үйлдлүүд гээд хэлний үндсэн бүтцээс бусад бараг бүх боломжууд ямар нэгэн байдлаар обьектыг ашиглан хийгдэнэ. Зарим нэгэн тодорхой шийдлүүдийг жишээ нь HTML, XML гэх мэтийн хуудасны боловсруулалтыг хуудасны обьектын моделыг шууд ашиглах замаар хийдэг бол зарим зорилгод жишээ нь ердийн мөрийн өгөгдлүүдийг String обьектыг ашиглах гэх мэтээр. Обьект энэ бол өгөгдлийн хүнд төрөл. Гэсэн хэдий ч энэ ойлголтыг сайн ойлгохгүйгээр Javascript -ын хүч чадлыг гаргах боломжгүй. Энэ хичээлээр бид JavaScript -ын өгөгдлийн төрлийн нэг болох хэрэглэгчийн обьектын талаар авч үзнэ.

  Нээгдсэн тоо: 500 Төлбөртэй

Интернетэд сууриласан буюу хөтөч дээр ажилладаг програмуудын хэрэглэгчийн дэлгэцийг бүрэн удирдах боломжийг олгодог нь Javascript хэлний нэг давуу тал. Хэрэглэгч талын дэлгэцийг css хэвүүд ашиглан хэвжүүлдэг ч тэдгээрийг динамикаар удирдах хэрэгцээ зайлшгүй гардаг. Хичээлээр хуудасны элементүүдийн хэвийг css классууд ашиглахгүйгээр элементийн бичлэгт динамикаар оруулахыг CSS классуудтай ажиллах хичээлийнхтэй төстэй

<!DOCTYPE html>
    <head>
        <meta charset="utf-8">
        <title>Vue JS</title>
        <style>
            .circle {
                width: 100px;
                height: 100px;
                border-radius: 50%;
                border: 1px solid black;
                display: inline-block;
                margin: 40px;
            }

            .red {background: red;}
            .blue {background: blue;}
            .green {background: green;}
        </style>
    </head>
    <body>
        <div id="app">
            <div class="circle" :style="{'background': color}"></div>
            <div class="circle"></div>
            <hr>
            <input type="text" v-model="color">
        </div>
        <script src="https://cdn.jsdelivr.net/npm/vue/dist/vue.js"></script>
        <script>
            new Vue({
                el: '#app',
                data: {
                    isActive: false,
                    color: 'blue'
                }
            })
        </script>
    </body>
</html>

жишээн дээр авч үзье.

  Нээгдсэн тоо: 123 Төлбөртэй

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин зурагдсанг /render/ тодорхойлох асуудлаар авч үзье. Асуудлыг дараах

import React, {useState, useEffect} from 'react'

function App() {
  const [renderCount, setRenderCount] = useState(1)
 
  useEffect(() => {
    setRenderCount(prev => prev + 1)
  })
 
  return (
      <div className="container">
        <h1>Render -ийн тоо {renderCount}</h1>
      </div>
  );
}

export default App;

кодоор шийдчих мэт.

  Нээгдсэн тоо: 91 Төлбөртэй

Өмнөх хичээлүүдээр vue -гийн хувийн $http системийн хувьсагчийг ашиглан серверт өгөгдөл нэмэх post, татан авах get аргуудыг үзсэн. Үүнээс гадна системийн $http хувьсагчид өгөгдлийг засварлах put, өгөгдлийг устгах delete гэдэг аргууд байдаг бөгөөд бидний үзсэн аргуудтай яг адилаар ажилладаг.
Энэ хичээлээр vue-resource сангийн нэг төрлийн обьектуудтай ажилладаг хэрэгслүүдийн талаар авч үзье.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 150

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 123

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 312

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 167

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 196

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 139

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 138

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 264

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 189

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 1140

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 720

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1124