Бодлого 39.009
Оновчтой шийдлийг ол.

Харын оновчгүй гараа тэднийг сүрхий хүндрэлд оруулсан. Үндсэн асуудал бол e5 морины сайнгүй байрлал. Цагаан f2-f4 түлхэлтийг хийж чадвал хар морь шууд баригдана. Үүнийг ашиглах оролдлого хийх аргууд цагаанд бий.

А. Бэрсээ солилцохоор 17. Бd4 гэж хэрэлдэх.

B. Морийг f2-f4 гэж барих заналтай 17. Мd4 гэж тоглох.

C. Морийг барих санаагаар 17. Нh1 гэж тоглох.

Эдгээр боломжуудаас аль нэгийг сонгоно уу. Нүүдлүүдийг судлаад өөрийн хувиилбарыг сонгосоны дараа судалгааг үзээрэй.

[Event "Эсбьерг, 1953. Англи гараа"] [White "Ларсен"] [Black "А.Нильсен"] 1.Nf3 Nf6 2.c4 c5 3.d4 cxd4 4.Nxd4 Nc6 5.Nc3 d6 6.g3 g6 7.Bg2 Bd7 8.Nc2 Bg7 9. b3 ({Үндсэн хувилбар нь} 9.O-O O-O 10.Bd2 a6 11.Rc1 (11.Rb1 {гэвэл} b5! {хүү хаяад сөрөг тоглолттой.})) 9...O-O 10.Bb2 a6 11.O-O Rb8?! {эргэлзээтэй хувилбарын эхлэл.} (11...Qa5 {илүү байсан.}) 12.Rc1 b5? {нүүдэл байрлалын ноцтой алдаа байсан нь цаашдаа харагдана.} (12...Qa5! 13.Nd5 Nxd5 14.Bxg7 Ne3! 15.Nxe3 Kxg7 16.Rc2 Rfc8 {тоглох хэрэгтэй байсан. Цагаан багахан давуутай. (Немет - Леко, Унгар, 1994)}) 13.Nd5 Nxd5 14.Bxg7 Kxg7 15.cxd5 Ne5 {e5-ийн морь харын асуудлын шалтгаан болно.} (15...Na5 {-ч харын асуудлыг шийдэхгүй.} 16.Qd4+ Kg8 17.Nb4! Ra8 18.Rc2 Bf5 19.Rc3 Re8 20.Rfc1 Nb7 21.Nc6 Qd7 22.b4! {гээд цагаан илт давуутай болно. (Штальберг - Эневольдсен, Копенгаген 1960)}) 16.h3 Qb6 17.Qd4 {Бусад үргэлжлэлүүд цагаанд давууг өгөх ч A хувилбар хамгийн хүчтэй нь. Бэрсээ сольсоны дараа морийг барих заналын ачаар тэрэг 7-р хэвтээд цөмрөх чухал хугацааг авна. Та энэ нүүдлийг сонгосон бол 5 оноо авна.} (17.Nd4 {хувилбар боломжийн мэт харагдах ч үүний дараа g1-a7 диагоналийн дараанаас болоод бодны хожоо байхгүй.} Rbc8 18. f4? Nf3+! 19.Bxf3 Rxc1 20.Qxc1 Qxd4+ {гэх тул B хувилбарт 1 оноо өгнө.}) (17.Kh1 {C хувилбар 18.f4 гэж бод хожих занал үүсгэн цагаанд илт давууг өгөх ч хэрэгжүүлэхэд A хувилбараас хүндхэн.} f6 18.f4 Nf7 19.Nd4 {Та энэ хувилбарыг сонгосон бол 3 оноо авна.}) 17...f6 18.Qxb6 Rxb6 19.Nd4 g5 20.Rc7 Rd8 {21. f4 гэж бод хожих заналтай.} 21.Kh2 h6 22.Be4! {тэмээгээ солиод цагаан нүднүүдийг бүрэн эзлэх заналтай.} Kf8 23.f4! Nf7 24.Bf3 Rbb8 25.Ne6+!? {морь буланд шахагдана.} Bxe6 26.dxe6 Nh8 27.f5! b4 28.Bb7 a5 29.e4! {гээд материалын тэнцвэртэй ч хар өөрийн хожигдлыг хүлээхээс аргагүй болсон.}

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

Нээгдсэн тоо : 458

Өрөгт 11 нүүдлийн дараа бэрсний тусгаарлагдсан хүүтэй байрлал үүссэн. Энд үндсэн асуудал бол хар стандарт байдлаар тоглох эсхүл цагаан ноён сэлгэж амжаагүйг ашиглахыг оролдох юм. Хэрвээ эхний төлөвлөгөөг сонговол ердийн тоглолтод хүргэх хэдэн хувилбараас сонгох хэрэгтэй. Хэрвээ хоёрдугаар төлөвлөгөөг сонговол байрлалыг хурдан задлах хэрэгтэй болно. Та

  1. 11...b6 гээд цааш Тb7 гэж хөлөлгөөг дуусгах
  2. Эхлээд 11...Мe7 гэж тусгаарлагдсан хүүний хаалтыг хангаад дараа нь b7-b6, Тb7 гэх
  3. Төвийн хүүг 11...Мd5 гэж шууд блоклох
  4. 11...e5 гэж тоглолтыг задлан хөлөлгөөний давууг ашиглах

хувилбаруудаас сонголт хийн зөв үргэлжлэлийг олохыг оролдоорой. Хувилбар бүрээр өргийг үргэлжлүүлэн судалгаа хийгээд өрөгт хэрхэн тоглосонтой харилцуулан үзээрэй.

Нээгдсэн тоо : 137
Нээгдсэн тоо : 349

11 нүүдлийн дараа Англи гарааны ердийн симметр хувилбар үүссэн. Байрлалд цагаан орон зайн давуутай бөгөөд хүүгээ e4 -д түлхсэний дараа энэ нь улам илэрхий болохоор боловч хард сулрал байхгүй тэд төвийн нүднүүдийг сайн хянаж байгаа. Цагаан b6-b5, d6-d5 боломжит цөмрөлтүүдийг байнга санаж байх ёстой.   
Та дараах хувилбаруудаас сонголт хийнэ үү.

  1. 12. e4 гэж тоглон орон зайн илүү давууг олон авах
  2. e2-e4 түлхэлтэд бэлтгэн 12. Бd3 гэж тоглох
  3. Бэрсээ f3 -д шилжүүлэх санаагаар 12. Бd3 гэж тоглон c6 нүдний сулралыг ашиглахыг оролдох

Хувилбаруудыг сайтар судлаад дараа нь өрөг хэрхэн өрнөснийг үзээрэй.

Нээгдсэн тоо : 132

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 48

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 105

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 83

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 84

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 66

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 62

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 86

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 75

 
Энэ долоо хоногт

тэгшитгэлийг бод.

Нээгдсэн тоо : 969

 

хязгаарыг бодоорой.

Нээгдсэн тоо : 640

 

Ангийн нийт сурагчдын 60% нь эмэгтэй сурагчид байдаг. Ангиас санамсаргүйгээр нэг сурагч сонгоход эрэгтэй сурагч байх магадлалыг ол.

Нээгдсэн тоо : 1013